قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه با کاهش هفت هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۲۷۸ هزار تومان رسید.

قیمت انواع سکه و طلا ۱۴ دی ۱۴۰۰ / قیمت دلار امروز چه تغییری کرد؟ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، در نیمه اول معاملات امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ دلار به ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان و هر سکه امامی به ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰ کماکان از ابتدای هفته جاری تفاوتی نداشته و در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان معامله شد. قیمت یورو هم با دو روز گذشته تفاوتی نداشت و بدون افزایش یا کاهش در نیمه اول معاملات امروز ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان معامله شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز با حدود هفت هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۲۷۸ هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه سکه امامی در نیمه اول معاملات امروز سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش یافته است. هر قطعه سکه طرح قدیم مشابه آخرین نرخ روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه گرمی امروز نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۳۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرد و به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در نیمه اول معاملات امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه با کاهش هفت هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته به یک میلیون و ۲۷۸ هزار تومان رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار یکشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار دوشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و ۲۸۹ هزار تومان یک میلیون و ۲۸۵ هزار تومان یک میلیون و ۲۷۸ هزار تومان

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه در نیمه اول معاملات به ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز آخرین نرخ روز گذشته تفاوتی نداشت. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد که افت ۱۰ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ روز گذشته داشت. هر سکه گرمی با ۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکه قیمت یکشنبه قیمت دوشنبه قیمت امروز
سکه امامی ۱۲ میلیون و ۹۴۰  هزار تومان ۱۲ میلیون و ۸۶۰  هزار تومان ۱۲ میلیون  و ۸۵۰ هزار تومان
طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۶۸۰  هزار تومان ۱۲ میلیون و ۵۵۰  هزار تومان ۱۲ میلیون و ۵۵۰  هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان دو میلیون و ۳۰۰  هزار تومان

قیمت ارز امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز سه شنبه ۱۴ دی ماه در صرافی ملی با روز گذشته تفاوتی نداشت و در صرافی ملی ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز کاهش یا افزایشی نسبت به دیروز تجربه نکرد و ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان به فروش رسید.

قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت یکشنبه قیمت دوشنبه قیمت امروز
دلار ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان ۲۷ هزار و ۳۹۵ تومان
یورو ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان ۳۰ هزار و ۵۷۵ تومان

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید