وزیر اقتصاد گفت: امروز را با اولین حراج الکترونیک اموال تملیکی آغاز کردیم و با نخستین تامین مالی زنجیره تولید توسط بانک‌های ملی، مسکن، صنعت و معدن و… ادامه دادیم.

پیام توییتری وزیر اقتصاد درباره بهبود اوضاع / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی توییتری نوشت: «بذر تلاش‌های ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روزهای آینده ادامه دارد.»

سید احسان خاندوزی در توییتر خود نوشت: «امروز را با اولین حراج الکترونیک اموال تملیکی آغاز کردیم و با نخستین تامین مالی زنجیره تولید توسط بانک‌های ملی، مسکن، صنعت و معدن و… ادامه دادیم. به لطف الهی بذر تلاشهای ۴ماه گذشته یک‌یک درحال به بار نشستن است و در روزهای آینده ادامه دارد.»

توییت خاندوزی پس از شایعه استعفا از وزارت

چند روز قبل،‌ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به پرسشی درباره شایعه استعفای وزیر اقتصاد گفت: این شایعات بیشتر به یک شوخی تلخ شبیه است و ارزشی برای پاسخ ندارد. وزیر اقتصاد جزو فعال ترین، با انگیزه ترین و پرکارترین وزرای دولت است که در جلسات هیات دولت حضور فعال و موثر دارد. ایشان در جلسات ستاد اقتصادی دولت هم از افراد فعال و موثر در برنامه ریزی و تصمیم گیری های اقتصادی دولت است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید