شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم گزارش‌هایی را دریافت کرده مبنی بر اینکه این انفجار ناشی از پرتاب موشک از نوار غزه به سمت دریا و در نزدیکی بندر اشغالی یافا بوده است.

شنیده شدن صدای انفجار در سواحل اراضی اشغالی / فیلم

 به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری قدس اعلام کرد صدای انفجار در سواحل اراضی اشغالی شنیده شده است.

این شبکه افزود: منابع محلی از وقوع انفجار و مشاهده دود ناشی از آن در سواحل بندر یافا خبر می‌دهند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش این رژیم گزارش‌هایی را دریافت کرده مبنی بر اینکه این انفجار ناشی از پرتاب موشک از نوار غزه به سمت دریا و در نزدیکی بندر اشغالی یافا بوده است و نظامیان صهیونیست در حال بررسی این حادثه هستند.

رسانه‌های عبری‌زبان تاکید کردند که مسئله عجیب و قابل توجه در رابطه با شلیک موشک از نوار غزه و انفجار آن در نزدیکی تل آویو این است که نه آژیر خطر به صدا درآمده و نه سامانه گنبد آهنین توانسته این راکت‌ها را منهدم کند.

ارتش رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک از غزه را تأیید و اعلام کرد موشک‌ها در نزدیکی سواحل منطقه تل‌آویو برخورد کرده‌اند.

این رژیم مدعی شد فعال نشدن آژیر خطر و رهگیری نشدن موشک ها از سوی گنبد آهنین، بر اساس سیاست‌های اعلامی بوده است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این خصوص نوشت: رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که دست کم صدای ۳ انفجار در تل آویو شنیده شده و به نظر می‌رسد که این پیامی از سوی گروه‌های فلسطینی در غزه در رابطه با اسیر هشام ابوهواش است که از ۱۳۸ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده و وضعیت خطرناکی دارد.

پیشتر خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی، نسبت به شهادت اسیر «هشام ابو هواش» که برای ۱۳۸ امین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری خود دست به اعتصاب غذا زده است، به اشغالگران صهیونیست هشدار داد و تاکید کرد که دشمن در این صورت تاوان سنگینی خواهد داد.

هشام ابو هواش ۴۰ ساله، اهل شهرک دورا در جنوب الخلیل است از اکتبر ۲۰۲۰ در بازداشت به سر می‌برد و از زمان دستگیری تاکنون سه قرار بازداشت اداری برای وی صادر شده است که یکی از آن‌ها پس از هفتادمین روز اعتصاب فعلی وی صادر شده است و وی از اسرای سابق، متاهل و پدر پنج فرزند است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید