جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی گفتند: وقتی همه‌ی محاسبات مزدی بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری است، عادلانه نیست در ارتباط با عیدی جور دیگر تصمیم بگیرند و عیدی را کارمندی بپردازند

درخواست مهم بازنشستگان تامین اجتماعی: عیدی ما را کارگری بپردازید

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی از پرداخت عیدی کارمندی آخر سال انتقاد کردند و گفتند: تعیین میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی براساس قانون، برعهده مدیرعامل سازمان است و امسال مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی می‌تواند به گونه‌ای در خصوص عیدی ها تصمیم‌سازی کند که در حق عیدی بازنشستگان و عیدی کارمندان اجحاف نشود.

این بازنشستگان با بیان اینکه «پرداختِ عیدی کارمندی برای بازنشستگان کارگری کاملاً ناعادلانه است» افزودند: در سال‌های قبل هرچه نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و بیانیه و طومار امضا کردیم، فایده نداشت. انتظار داریم امسال که دولت به درخواست ما توجه کنند و عیدی ما را کارگری بپردازند.

به گفته‌ی این بازنشستگان، وقتی همه‌ی محاسبات مزدی بازنشستگان تامین اجتماعی کارگری است، عادلانه نیست در ارتباط با عیدی جور دیگر تصمیم بگیرند و عیدی را کارمندی بپردازند. اگر قرار است عیدی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کارمندی و به اندازه‌ی کارمندان دولت باشد، باید تمام تبعیض مزدی میان بازنشستگان همکار و غیر همکار نیز از میان برداشته شود و بازنشستگان به اندازه‌ی بدنه‌ی بازنشسته‌ی سازمان حقوق و مزایا بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید