متاسفانه بر اثر این حادثه یک زن میانسال و یک دختر جوان که در پارکینگ این ساختمان بودند فوت کردند و ۲۰ تن از اهالی ساختمان نیز مصدوم شدند و به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

آتش سوزی هولناک ساختمان ۹ طبقه در کرمانشاه / ۲۲ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به مهار آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه در شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه ۲ تن فوت کردند و ۲۰ تن نیز مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به مهار آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه در شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه ۲ تن فوت کردند و ۲۰ تن نیز مصدوم شدند.

«اکبر آزادی» شنبه شب در محل حادثه افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه یک زن میانسال و یک دختر جوان که در پارکینگ این ساختمان بودند فوت کردند و ۲۰ تن از اهالی ساختمان نیز مصدوم شدند و به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

به گفته او مصدومان بیشتر دچار سوختگی ناشی از آتش سوزی شده اند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه نیز اعلام کرد که با تلاش نیروهای این سازمان آتش سوزی ساختمان ۹ طبقه در بلوار ظفر شهر کرمانشاه مهار شد.

«فرهاد فرهودی» شنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این آتش سوزی از زیر زمین این ساختمان شروع شد و سپس به سایر طبقات سرایت کرد.

وی افزود: این آتش سوزی با استفاده از هشت خودرو اطفای حریق و نجات از ۶ پایگاه آتش نشانی کرمانشاه پس از یک ساعت مهار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در محل حادثه به خبرنگار ایرنا توضیح داد که این حادثه بر اثر آتش گرفتن یک خودرو در پارکینگ این ساختمان اتفاق افتاده و سپس به خودروهای دیگر واقع در پارکینگ نیز سرایت کرده و پس از آن به واحدهای بالایی نفوذ کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا در محل حادثه در پارکینگ این ساختمان ۶ خودرو دچار آتش سوزی شده و آنچنان که نیروهای آتش نشانی اعلام کرده اند طبقه زیر زمین و پارکینگ این ساختمان هنوز نا امن است.

نیروهای آتش نشانی همچنین اعلام کردند که تمام ساکنان از ساختمان به بیرون هدایت شدند و اکنون کسی در داخل ساختمان نیست.

نیروهای انتظامی و راهور نیز در محل حضور دارند و نسبت به تامین امنیت و هدایت ترافیکی منطقه اقدام می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید