رانندگان باید در فرصت باقی مانده به دفاتر پلیس، سایت راهور ۱۲۰ و یا اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند و انجام این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

آخرین مهلت برای بخشش دیرکرد خلافی خودرو اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: همشهریان می‌توانند تاپایان دی ماه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به گرفتن صفحه وضعیت و پرداخت خلافی خودروی خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص پرداخت جریمه‌های خلافی شهروندان از طریق اپلیکیشن تعیین شده، گفت: بخشودگی مازاد جریمه‌های دو برابری راننده‌ها تنها مشمول افرادی است که قبل از سال ۱۴۰۰ جریمه شده باشند و همشهریان می‌توانند تا پایان دی ماه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت برای گرفتن وضعیت خلافی خودروی خود اقدام کنند و از طریق اپلیکیشن «پلیس من» یا سایت «راهور ۱۲۰» خلافی خودرو را رؤیت و پرداخت کنند.

وی گفت: به همشهریان تاکید می‌کنم در فرصت باقی مانده به دفاتر پلیس، سایت راهور ۱۲۰ و یا اپلیکیشن پلیس من مراجعه کنند و انجام این کار را به روزهای آخر موکول نکنند به دلیل اینکه احتمال دارد در روزهای آخر تراکم ایجاد شود و همشهریان نتوانند وارد سایت مورد نظر شوند.

جریمه‌های کرونایی سال ۹۹ هم شامل این طرح می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در روزهای آخر ممکن است نرم افزار و سایت برای شهروندان قابل استفاده نباشد، همشهریان برای رؤیت و پرداخت خلافی خودرو حتماً در این فرصت باقی مانده به سایت و نرم افزار موجود مراجعه کرده و در ۲۵ روز باقی مانده این کار را انجام دهند.

سرهنگ محمدی در خصوص اینکه جریمه‌های کرونایی سال ۹۹ هم شامل این طرح می‌شود، گفت: همه جریمه‌هایی که دو برابر شده باشند مازاد آن اکنون در سیستم بخشیده شده است و تمام جریمه‌ها هم جریمه‌های محدودیت‌های کرونا و سایر جریمه‌ها که به صورت الصاقی بوده نیز شامل این طرح می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید