مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین از آغاز عملیات برف روبی و نمک پاشی در گردنه های این استان خبر داد.

عملیات برف روبی در گردنه های استان قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، جواد حق لطفی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان در حال حاضر بارش برف در گردنه های قسطین لار در بخش رودبار الموت، آوج و کوهین آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارش ها، هم اکنون ۶ تیم عملیاتی با کمک ۲۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۴۱ راهدار در حال برف روبی و نمک پاشی در محورهای یاد شده هستند.

به گفته این مسوول راهداری، با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، این سامانه تا فردا در سطح استان باقی خواهد ماند و شدت بارش ها نیز از اوایل بامداد فردا نیز بیشتر خواهد شد.

حق لطفی یادآور شد: رانندگان و شهروندانی که قصد عبور از جاده های استان، به خصوص گردنه ها دارند درخواست داریم تا ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت سفر زنجیر چرخ همراه داشته و از ایمنی خودرو خود نیز اطمینان داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: رانندگان همچنین در وضعیت جوی بارشی رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را داشته و با سرعت مطمئن حرکت کنند و در طول مسیر نیز به توصیه نیروهای راهدار و پلیس مستقر در جاده عمل کنند. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید