رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: با توجه به شرایط فعلی، فروشندگان مرغ میزان فروش بیشتری دارند و به تبع، سود کمتری را بر روی قیمت مرغ اعمال می‌کنند.

قیمت فعلی مرغ در بازار بین ۲۹ تا ۳۱ هزار تومان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصفر حسینی بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز گفت: قیمت مرغ کشتار روز در مقایسه با ماه گذشته، کاهش ۲ هزار تومانی داشته و قیمت فعلی آن در بازار ۲۹ هزار تومان تا حدود ۳۱ هزار تومان است.

او افزود: با توجه به شرایط فعلی، فروشندگان مرغ میزان فروش بیشتری دارند و به تبع، سود کمتری را بر روی قیمت مرغ اعمال می‌کنند.

حسینی بهارانچی اضافه کرد: مرغ از نظر موجودی، وفور کافی در بازار دارد و ویترین مغازه‌ها پر از مرغ باقی می‌ماند و از نظر قیمتی نیز نسبت به گذشته، متعادل‌تر شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز ادامه داد: اخیرا مرغ‌های منجمد دولتی بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شوند در حالی که این کار، باید توسط فروشندگان گوشت و مرغ انجام شود.

این مقام مسئول گفت: توزیع مرغ منجمد به صورت منظم و پیوسته انجام نمی‌شود. اگر روزانه ۵۰ تن مرغ منجمد در اهواز توزیع شود، شاهد کمتر شدن قیمت مرغ کشتار روز خواهیم بود.

او افزود: با توجه به صادرات ۱۵۰ هزار راسی دام، گوشت قرمز رو به گرانی رفته و از هفته گذشته تاکنون، افزایشی ۵ هزار تومانی در هر کیلوگرم گوشت قرمز به وجود آمده است.

حسینی بهارانچی اضافه کرد: وضعیت بازار گوشت قرمز در حال خراب شدن است و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی مخلوط به ۱۳۵ هزار تومان رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید