دو نوجوان با سُرخوردن از شبکه لوله کشی آپارتمان موفق به فرار از یک حادثه آتش سوزی شدند.

نجات معجزه آسای دو نوجوان از میان شعله های آتش آپارتمان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دو نوجوان آمریکایی از حادثه آتش سوزی مهیب در منهتن نیویورک جان سالم به در بردند. در این حادثه این دو نوجوان با سُرخوردن از لوله‌های مقابل نمای آپارتمان موفق به فرار از مرگ شدند. در این حادثه این دو نوجوان ۱۳ و ۱۸ ساله تنها دچار جراحت سطحی شدند. این اتفاق در ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه در ایست ویلیج رخ داد.

بنا به گزارش GoodNews این دو نوجوان پس از متوجه شدند در میان حجم وسیعی از آتش و دود محاصره شده اند از طریق شبکه لوله کشی ساختمان موفق به فرار شدند. در ویدئوی تهیه شده توسط یکی از شاهدان عینی در حالی که یکی از این دو نوجوان از پنجره یکی از طبقات آویزان شده دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک نوجوان دیگر نیز از پنجره یکی از طبقات بیرون آمده و سپس هر دو به سمت شبکه لوله کشی ساختمان حرکت می‌کنند.

در حالی که هر لحظه شعله‌های آتش بیشتر می‌شود، این دو نوجوان با سرخوردن از لوله‌ها موفق به فرار می‌شوند. این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بیننده داشته است.

بنا به گزارش اداره آتشنشانی محلی علت حادثه آتش گرفتن باتری لیتیومی یک دوچرخه برقی بوده است. در این حادثه آتش سوزی یک مرد جوان کشته و یک زن نیز دچار جراحت شدید شد. این زن در بیمارستان بستری شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید