در سالیان گذشته، استفاده از پکیج به‌عنوان سیستم گرمایشی در ایران رواج یافته است و به‌نوعی توانسته جایگزین موتورخانه‌ها در منازل ما ایرانی‌ها شود.

نکات مهم که باید قبل از انجام تعمیر پکیج حتما به آنها دقت کنید

پکیج‌ها در تابستان و زمستان فرایند کاری متفاوتی دارند. در تابستان تنها زمانی که بخواهیم از آب گرم استفاده کنیم، آب وارد پکیج می‌شود و پکیج شروع به کار می‌کند اما در زمستان پکیج علاوه بر تأمین آب گرم، می‌بایست فضای مدنظر ما را گرم کند و باتوجه‌به این موضوع همواره روشن است.

پکیج‌ها نسبت به موتورخانه‌ها از مزایای زیادی برخوردارند و میتوانند نیاز شما را به بهترین شکل پاسخ دهند. هزینه خرید، نگهداری و تعمیر پکیج نسبت به موتورخانه کمتر می‌باشد، همچنین مصرف سوخت پکیج از موتورخانه کمتر است. ضمناً از لحاظ ایمنی نیز پکیج‌ها نسبت به بخاری‌های گازی از شرایط ایمن‌تری برخوردارند.

پکیج‌ها دارای دو نوع دیواری و زمینی می‌باشند که شما می‌بایست باتوجه‌به موضوعاتی مثل مساحت و متراژ محیط، تعداد اتاق‌ها و پنجره‌های محیط، بودجه مدنظر و شرایط محل نصب اقدام به انتخاب نوع پکیج نمایید. پکیج‌های دیواری و زمینی شامل قطعاتی مثل برد پکیج، پمپ سیرکولاسیون، جرقه‌زن، شیر اطمینان، شیر پر کن و فلو سوئیچ می‌باشند.

نکات مهم که باید قبل از انجام تعمیر پکیج حتما به آنها دقت کنید

.

مانند تمامی دستگاه‌های مورداستفاده به‌عنوان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، پکیج‌ها نیز ممکن است دچار خرابی شوند. پکیج‌ها ممکن است دچار مشکلاتی از قبیل روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب، گرم نشدن رادیاتورها، روشن شدن انفجاری پکیج، کم بودن فشار آب پکیج، صدای زیاد پکیج، دمای بسیار زیاد پکیج و بروز کد خطا شوند. در این صورت شما می‌بایست تعمیر پکیج را در دستور کار خود قرار دهید. پیشنهاد نگارنده این است که تعمیر پکیج را به دست متخصص این کار بسپارید تا بتوانید بدون دردسر و خرابی‌های پی‌درپی از پکیج خود استفاده کنید.

هزینه تعمیرات پکیج نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان‌طور که بیان شد، بین ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج وجود دارد و بالطبع خرابی هر قطعه می‌تواند هزینه متفاوتی را به شما تحمیل کند. قطعاتی که خراب شده‌اند یا نیاز به تعویض دارند، هزینه ایاب‌وذهاب و ... می‌تواند در هزینه تعمیر پکیج شما تأثیرگذار باشد.

همان‌طور که اشاره شد، تعمیر پکیج امری تخصصی است و باتوجه‌به این که برندهای مختلفی در حوزه ساخت پکیج فعالیت دارند و نحوه تعمیر هرکدام متفاوت است، تنها سرویس‌کاران ماهر و زبردست می‌توانند تعمیر پکیج‌های مختلف را به‌خوبی انجام دهند. استفاده از برندهای بوتان، ایران رادیاتور، گلدیران، روکا، رادیانت، ال جی و... در ایران رایج است و کمتر تعمیرکار پکیجی می‌تواند مثل شرکت پکیجکار به تعمیر همه این برندها مسلط باشد.

پیشنهاد نگارنده این است که تعمیر پکیج و یا تعمیر پکیج بوتان خود را به تعمیرکاران شرکت پکیجکار بسپارید تا از خدمات حرفه‌ای تعمیرات و سرویس‌کاری پکیج بهره ببرید و بتوانید با تعمیر اصولی عمر استفاده از پکیج خود را بیشتر کنید. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های موجود بر روی وبسایت، از شرایط و هزینه های تعمیر پکیج شرکت پکیجکار مطلع شوید

در حال حاضر از دید سایر مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری بهترین تعمیرکاران افرادی هستند که در نزدیکی محل سکونتشان زندگی و کار می‌کنند، به عنوان مثال برای تعمیر پکیج در غرب تهران معقولانه است که تعمیرکار نیز ساکن غرب تهران باشد تا نقاط دیگر

شرکت پکیجکار با تأسیس چندین شعبه فعال در سراسر استان تهران و همچنین دفتر شعبه غرب تهران آماده همکاری با شما مصرف کنندگان انواع پکیج دیواری می‌باشد.

تلفن تماس ‌شرکت پکیجکار دفتر مرکزی : ۰۲۱۸۸۳۱۴۴۱۰

تلفن تماس شرکت پکیجکار دفتر غرب تهران : ۰۲۱۴۴۵۷۰۵۳۰

تلفن تماس شرکت پکیجکار دفتر شمال تهران : ۰۲۱۲۲۱۷۱۴۷۷

امید است که این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید با همکاری با گروه حرفه ای پکیج کار تا مدت زمانی طولانی از پکیج خود در بهترین شرایط بهره ببرید

مصرف کنندگان هر نوع دستگاهی باید در مورد شرح کدهای خطای پکیج دیواری خود اطلاعات مناسبی را داشته باشند، چون ممکنه در برخی مواقع دانستن علت بروز خطاهای پکیج به رفع نمودن ایراد کمک شایانی خواهد کرد. به عنوان مثال در پکیج های دیواری ایران رادیاتور ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور به معنای وجود اشکال در قسمت تهویه و فن می‌باشد که اگر علاقمند به کسب اطلاعات کاملتر در این باره هستید پیشنهاد می کنم مقاله فوق را حتما مطالعه کنید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید