وزش باد شدید و واژگون شدن قلعه بادی منجر به کشته شدن پنج کودک شد.

مرگ تلخ ۵ کودک خردسال به دلیل واژگون شدن قلعه بادی / فیلم

به گزارش سلام نو، واژگون شدن قلعه بادی در ایالت تاسمانی استرالیا به شکلی غم انگیز جان تعدادی کودک را گرفت. قربانیان که همگی دانش آموزان مدرسه ابتدایی هیل کرست در دوون پورت بودند پس از آنکه قلعه بادی به هوا بلند شد جان خود را از دست دادند. وزش باد شدید قلعه بادی را که کودکان مشغول بازی در آن بودند ۳۰ فوت (۹.۱ متر) به هوا پرتاب کرد. این حادثه زمانی رخ داد که ۳۰ کودک در آخرین روز ترم از جشن‌های پایان سال لذت می‌بردند.

نام قربانیان ادیسون استورات ۱۱ ساله، زین ملور ۱۲ ساله، جی شیهان ۱۲ ساله، جلادیا جین ماری جونز ۱۲ ساله و پیتر دات ۱۲ ساله است. «دارِن هین»، یک مقام پلیس تاسمانی روز جمعه گفته بود که سه کودک حادثه دیده در بیمارستان سلطنتی هوبارت در جدال با مرگ هستند. کودک چهارم از بیمارستان مرخص شده است.

گل ها، خرس‌های عروسکی و پیام‌های تسلیت در مقابل مدرسه ابتدایی هیل کرست دیده می‌شوند. پلیس محلی در بیانیه‌ای گفت: «با خانواده، عزیزان و همه کسانی که تحت تاثیر این فاجعه قرار گرفته اند ابراز همدردی می‌کنیم.»

همچنین یک صفحه در GoFundMe راه اندازی شده تا هزینه مراسم تشییع و خاکسپاری قربانیان تامین شود. تاکنون بیش از ۱۴۵ هزار پوند جمع آوری شده است./ باشگاه خبرنگاران

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید