باشگاه فنرباغچه اعلام کرد در ادامه مسیر خود قصد دارد از وجود این بازیکن بهره ببرد چون الهیار اکنون به مهاجم با تجربه‌تری تبدیل شده است و می‌تواند انتظارات باشگاه را در خط حمله بر آورده کند. 

صیادمنش بار دیگر به فنرباغچه بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، الهیار صیاد منش که در سال ۲۰۱۹ با تیم فنرباغچه قرارداد ۵ ساله امضاء کرده بود برای کسب تجربه در یک تیم دسته دومی در فوتبال ترکیه و در ادامه برای زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد که عملکرد او در تیم اوکراینی به گونه ای بود که هم به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و هم باشگاه فنرباغچه اعلام کرد در ادامه مسیر تصمیم دارد از وجود این بازیکن در سوپر لیگ ترکیه بهره ببرد. 

به واسطه نمایش خوب الهیار در اردوی تیم زوریا لوهانسک اوکراین این باشگاه خواستار تمدید قرارداد قرضی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شده بود و باشگاه دینامو کی یف هم برای همکاری با این بازیکن با باشگاه فنرباغچه وارد مذاکره شد اما در نهایت باشگاه ترکیه ای اعلام کرد در ادامه مسیر خود قصد دارد از وجود این بازیکن بهره ببرد چون الهیار اکنون به مهاجم با تجربه تری تبدیل شده است و می تواند انتظارات باشگاه را در خط حمله بر آورده کند. 

سایت«cumhuriyet» ترکیه در این باره نوشت با نظر مثبت کادر فنی باشگاه فنرباغچه الهیار صیادمنش در دور برگشت سوپر لیگ ترکیه برای این تیم بازی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید