کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر فردا سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و زمینه ساز بارش باران و برف در برخی استان‌ها خواهد شد.

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

به گزارش سلام نو، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طی امشب و فردا شاهد تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت هستیم گفت: از اواخر روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و زمینه ساز بارش در برخی نقاط استان‌های خوزستان و آذربایجان غربی می‌شود.

او افزود:  جمعه و شنبه این سامانه در استان‌های واقع در شمال غرب ،جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز سبب بارش باران ، وزش باد شدید موقت و رعدوبرق و در ارتفاعات  زاگرس مرکزی و البرز مرکزی سبب بارش برف می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: یکشنبه شدت بارش‌ها در شمال غرب تشدید شده، ولی همچنان در غرب، جنوب غرب ، بخش‌های مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز بارش تداوم خواهد داشت. از جمعه تا دوشنبه هفته آینده  شدت فعالیت سامانه بارشی در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی است. 

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری  وغبارآلود است . بیشترین دمای تهران به ۱۰ درجه و کمترین آن  به۳درجه می‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید