در این تصادف یک نفر از سرنشینان در صحنه فوت کرد و راننده خودرو نیز به دلیل شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت؛ همچنین ۹ نفر نیز مصدوم شدند.

تصادف وحشتناک در کرمان با ۱۱ کشته و مصدوم

به گزارش سلام نو، واژگونی خودرو حامل اتباع غیرمجاز بیگانه در شرق استان کرمان این بار ۲ کشته و ۹ مصدوم داشت؛ هر ۱۱ نفر داخل یک سواری پژو جاداده شده بودند.

زمان وقوع این حادثه بامداد امروز (سه شنبه) در مسیر جاده زاهدان- فهرج) اعلام شده و راننده نیز یکی از فوتی هاست.

خبرنگار ایرنا در شرق استان کرمان برای کسب جزییات بیشتر با فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر تماس گرفت که وی ۲ کشته و ۹ مجروح حادثه را تایید و اعلام کرد که این حادثه در ۴۰ کیلومتری فهرج رخ داده است.

سرگرد سید جلال الدین افتخاری افزود: در این تصادف یک نفر از سرنشینان در صحنه فوت کرد و راننده خودرو نیز به دلیل شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت؛ همچنین ۹ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا خودروهای حامل اتباع بیگانه که بسیاری از آنها پلاک ندارند یا پلاک‌هایشان را مخدوش می‌کنند با استفاده از تاریکی شب سعی دارند با سرعت بالا و استفاده از مسیرهای فرعی مسافران غیرمجاز خود را به مقاصدشان برسانند که عموما با حوادث مختلف رانندگی مواجه می شوند و بار سنگینی را نیز بر دوش سیستم بهداشت و درمان کشور می گذارند.

گزارش چندی پیش خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان کرمان در این باره را می توانید از طریق لینک زیر مطالعه کنید:

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید