کشتی‌گیر سنگین وزن آمریکا با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این دیدار ۵۰ هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود.

ستاره کشتی آمریکا برای رویارویی با امیرحسین زارع شرط گذاشت!

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، در حالی که مصاف دو تیم ملی کشتی ایران و آمریکا قرار است اواخر امسال در ایالات متحده برگزار شود اما گابل دن استیوسن نابغه ۲۱ ساله سنگین وزن کشتی آزاد آمریکا درخواست عجیبی برای حضور در تیم ملی کشورش مطرح کرده است. 

وی با قراردادن تصویر خود و امیرحسین زارع، از اسپانسر برگزار کننده این دیدار ۵۰ هزار دلار درخواست کرد تا برابر زارع در دیدار ایران و آمریکا به میدان برود. او پس از المپیک، در رقابت‌های قهرمانی جهان غایب بود و پس از قرارداد با سازمان آمریکایی WWE، از خداحافظی زودهنگام خود با رشته کشتی خبر داد..

اما بعد از توافق دو فدراسیون کشتی ایران و آمریکا برای مصاف با هم، گابل دن استیوسن از تصمیم خود برای بازگشت به کشتی خبر داد و برای امیرحسین زارع کری خواند و نوشت:"به ایران بگویید امیرحسین زارع را به آمریکا بفرستد". موضوعی که با استقبال زارع مواجه شد و وی نیز عنوان کرد مشتاق رویارویی با استیوسن است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید