انتشار ویدیویی از اقدام عجیب یک جوان ماجراجو و پرش میان شکاف دو ساختمان بلند به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

اقدام خطرناک مرد جوان با پرش بر روی دو ساختمان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از افراد در مورد پرش از یک شکاف با عرض ۵ متر و ارتفاع ۱۲ متر سوال کنید، بیشتر آنها بدون حتی لحظه‌ای فکر کردن خواهند گفت نمی‌توانم از آن بپرم. اما یک جوان ماجراجو به تازگی این کار را انجام داد. در ویدئویی که از طبقه ۳۹ هتل برج‌های مانترا چِورون در گلد کوست ایالت کوئینزلند تهیه شده این مرد جوان را در حال پرش از شکاف دو ساختمان مرتفع نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مرد جوان مانند ورزشکاران مسابقات المپیک ابتدا دورخیز کرده و سپس از روی شکاف میان دو ساختمان می‌پرد. در این ویدئو او با رسیدن به نزدیک لبه ساختمان اول سرعت خود را زیاد کرده و سپس از روی شکاف پرش می‌کند. دوست این جوان که به همراه او روی پشت بام یکی از ساختمان‌ها حضور دارد از نزدیک این صحنه دلهره آور را تماشا می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این مرد پس از پرش به روی پشت بام ساختمان دیگر روی پشت بام حدود ۱۸ متری آن قدم می‌زند.

در ویدئوی منتشر شده صدای دو نفر که در حال ضبط این صحنه هستند شنیده می‌شود که می‌گویند: "اوه، خدای من. او توانست این کار را انجام دهد."

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "اوه، خدای من. حالم از دیدن این ویدئو بد شد." کاربر دیگری نوشت: "داشتم خودم را آماده می‌کردم تا با آمبولانس تماس بگیرم."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید