در بازار و فروشگاه های اینترنتی، انواع مختلفی از بدلیجات وجود دارد و ما اغلب در مورد بدلیجات جنس استیل، برنج، مس، تیتانیوم، رزین و برندهایی مثل ژوپینگ، زد جی، وای اس ایکس، سواروسکی و غیره می شنویم.

راهنمای خرید بدلیجات استیل رنگ ثابت مردانه و زنانه

اما واقعا تفاوت این همه جنس مختلف در چیست؟ چگونه بدلیجات مناسب را انتخاب کنیم؟ کیفیت بدلیجات را چگونه ارزیابی کنیم و چطور بهترین و باکیفیت ترین جنس رو خریداری کنیم؟

راهنمای خرید بدلیجات و فراهم آوردن یک خرید خوب و دلچسب از زیورالات شیک و مناسب شما در این مقاله آماده شده است.

همین ابتدای مقاله لازم است به شما بگوییم که به هیچ عنوان در استفاده از بدلیجات نترسید! به این فکر نکنید که بدلیجات شما فیک یا تقلبی است و فقط طرح طلاست یا اگر کسی زیورالات شما را ببیند همون لحظه اول می فهمد که شما از طلا استفاده نمی کنید!

خرید بدلیجات به دلیل قیمت بسیار پایین تر و غیرقابل مقایسه با قیمت طلا، از لحاظ اقتصادی برای همه به صرفه است. این پایین بودن قیمت باعث می شود تا شما امکان خرید تعداد زیادی از انواع اکسسوری را برای ست کردن با لباس ها و مراسمات و موقعیت های گوناگون داشته باشید و دستتان برای خرید و تنوع در انتخاب زیورالات باز باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در اکثر کشورهای دنیا، از بدلیجات خیلی بیشتر از جواهرات و طلا استفاده می شود! حتما در فیلم ها هم دیده اید که مردان و زنان خارجی معمولا بدلیجات و اکسسوری های خود را با توجه به رنگ لباس خود و نوع مراسمی که می روند ست میکنند.

راهنمای خرید بدلیجات

در خرید بدلیجات، طرح و جنس های زیادی برای انتخاب وجود دارد. همیشه از بدلیجات با کیفیت بالا استفاده کنید، در خرید بدلیجات هم این ضرب المثل هرچقدر پول بدی آش میخوری صدق می کند! اگر از بدلیجات ارزان استفاده می کنید، زیبایی و درخشندگی خوبی به شما نمی دهند و طبعا رنگ آن در آینده دچار مشکل شده و در یک نگاه ارزان به نظر می رسند.

از فروشندگان مطمئن خرید کنید

پیشنهاد می دهیم تا برای یک خرید و انتخاب درست، حتما از سایت یا مغازه هایی که به طور تخصصی در فروش بدلیجات فعالیت دارند خریداری کنید و ترجیحا از فروشگاه هایی که همه نوع اجناسی دارند زیورالات خود را تهیه نکنید. بدلیجات تقلبی به خصوص در مورد بدلیجات استیل در بازار زیاد است و یک فروشنده معتبر باید حداقل دارای یک سایت و نماد اعتماد بوده و پشتیبانی آن سریع و قوی باشد.

راهنمای انتخاب زنجیر و دستبند مردانه و زنانه

اگر آقا هستید و قصد خرید بدلیجات دارید، بهترین جنس برای شما، جنس استیل است. بدلیجات جنس استیل، نسبت به سایر فلزات، استحکام و مقاوت بالایی دارند و به سادگی خراب نمی شوند.

بدلیجات استیل معمولا در دو رنگ نقره ای و طلایی هستند و تعداد کمی از زیورالات هم دارای رنگ مشکی و هولوگرامی یا هفت رنگ هستند. اگر قصد استفاده دائمی از بدلیجات خود را دارید، پیشنهاد می دهیم از بدلیجات استیل با رنگ نقره ای استفاده کنید. جنس استیل نقره ای با توجه به اینکه رنگ خود فلز استیل می باشد و هیچگونه آبکاری اضافی و رنگ شدگی روی آن انجام نشده، رنگشان دائمی بوده و تحت هیچ شرایطی هرگز تغییر رنگ نمی دهند.

بدلیجات مردانه به طور کلی شامل زنجیر، دستبند، انگشتر و گردنبند است. برخی از مدل های محبوب زنجیر مردانه عبارت اند از زنجیر کارتیه ، ونیزی و فیگارو. برای خرید دستبندهای مردانه هم دو مدل دستبند کارتیه و دستبند رولکس جزو رایج ترین و پرفروش ترین طرح ها هستند.

راهنمای خرید بدلیجات استیل رنگ ثابت مردانه و زنانه

اما اگر خانم هستید، با تنوع بسیار زیادی از انواع جنس و برند های مختلف بدلیجات روبرو هستید. به طور خلاصه، اجناس استیل بالاترین کیفیت و ثبات رنگ را دارند ولی شباهت زیادی به طلا ندارند و زیورالات استیل معمولا قفل هایی شبیه به هم دارند که با قفل جواهرات طلا کاملا متفاوت است. اگر مایل به استفاده از اکسسوری های مشابه طلا هستید، بهتر است از برند های طرح طلا مثل بدلیجات ژوپینگ، برند ysx ،  برند zj ، طلاروس و سایر مدل های طرح طلا استفاده کنید. اینگونه اجناس به دلیل اینکه از فلزی غیر استیل استفاده می کنند (مثل برنج و مس)، نرم بودن آن فلز به طراحان بدلیجات این اجازه را می دهد تا طرح های زیبا و ظریف تری دقیقا مشابه طلا به آن بدهند. به همین دلیل برای خرید بدلیجات زنانه معمولا بجای جنس استیل، از برند های رایج استفاده می شود.

اما این نکته را باید در نظر بگیرید که در صورت ضربه یا فشار بیش از حد و کشیدگی این نوع زیورالات، امکان خرابی یا پارگی آن ها بسیار بیشتر از جنس استیل است. همچنین بسیاری دیگر از مدل های بدلیجات مثل زنجیر کارتیه و دستبند رولکس هستند که اصطلاحا یونیسکس گفته می شوند و مردانه زنانه ندارند و امکان استفاده توسط هر دو جنسیت وجود دارد.

ما در فروشگاه اینترنتی بدلیجات کالای تک با چندین سال سابقه در حوزه بدلیجات، امکان خرید آنلاین انواع زیورالات و ارسال پستی به تمام نقاط ایران را فراهم کرده ایم و آماده ارائه بهترین محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز هستیم.

برای مشاهده تصاویر و قیمت محصولات می توانید وارد سایت کالای تک شده و از تنوع بسیار بالای محصولات لذت ببرید. جهت خرید بدلیجات مردانه یا زنانه و هرگونه سوال و مشاوره، با شماره ما در واتساپ ۰۹۰۱۵۲۹۵۲۸۵ در ارتباط باشید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید