راننده ای که پس از مصرف مواد مخدر در پشت فرمان خودرو قرار گرفته بود با هفت خودرو در خیابان تصادف کرد.

برخورد شدید راننده معتاد با هفت خودرو دیگر در تقاطع / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودرویی که توسط یک راننده مشکوک به مصرف مواد مخدر هدایت می‌شد چند تصادف رقم زد. در این خودرو دو مرد حدودا ۳۰ ساله حضور داشتند که ظاهرا تحت تاثیر مواد مخدر با هفت خودروی متوقف شده در پشت چراغ قرمز تصادف کردند. این اتفاق در ساعت ۶.۱۰ دقیقه عصر روز ۱۸ نوامبر در کائولا ایبای مالزی رخ داد.

بنا به گفته شاهدان عینی این خودروی قرمز رنگ با هفت خودرو که در پشت چراغ قرمز متوقف شده بود برخورد و پس از عبور از چراغ قرمز متوقف شد. بنا به گفته یک مقام پلیس محلی راننده خودرو به دلیل مصرف مواد مخدر موفق به ترمز صحیح و کنترل خودرو نشد و با این خودروها برخورد کرد. بنا به گفته این مقام پلیس همه خودروها دچار خسارت شدند.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده تلاش رانندگان خسارت دیده برای بیرون کشیدن راننده و سرنشین از داخل خودروی قرمز رنگ را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این خودرو در وسط خیابان متوقف شده رانندگان درب خودرو را باز کرده و این دو نفر را از خودرو بیرون می‌کشند.

«شازانا سلیم»، ۳۶ ساله یک قربانی این تصادف در این باره گفت: «این تصادف زمانی رخ داد که دو فرزند من در عقب خودرو نشسته بودند. ناگهان یک صدای تصادف شنیدم. وقتی از آینه نگاه کردم این خودروی قرمز رنگ را دیدم که با سرعت زیادی از چراغ عبور کرد و با هفت خودرو دیگر برخورد کرد.»

«عبدل رحیم مودین»، رئیس پلیس کوآلا ترنگانو در این باره گفت: «هیچ تلفات یا جراحتی گزارش نشد. دو مظنون برای آزمایش به مرکز پلیس کوالا ترنگانو منتقل شدند و آزمایش مت آمفتاتین هر دو مثبت اعلام شد.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید