مراسم جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون روز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری، مصطفی رحماندوست، دبیر این رویداد و جمعی از نویسندگان و شاعران و برگزیدگان برگزار می‌شود.

مراسم جایزه کتاب سال کانون پرورش فکری برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، همزمان با بیست‌ونهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، آیین اهدای جایزه نخستین دوره کتاب سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

مراسم جایزه کتاب سال کودک و نوجوان کانون روز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری، مصطفی رحماندوست دبیر این رویداد و جمعی از نویسندگان و شاعران و برگزیدگان برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، هفت اثر برای کتاب سال در شاخه‌های داستان کودک، شعر کودک، داستان نوجوان، شعر نوجوان، بازنویسی و تصویرگری، برگزیده شده که در آیین اهدای جوایز از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

جایزه کتاب سال علاوه بر انتخاب کتاب برگزیده‌ سال، بخش‌های دیگری نیز مانند جایزه‌ بهترین تصویرگری کتاب، جایزه‌ فرصت طلایی (برای کتاب‌هایی که فرصت چاپ نداشته‌اند)، جایزه‌ مداد پرنده (قدردانی از یک چهره ادبیات کودک و نوجوان) و جایزه‌ مهدی آذریزدی (بهترین کتاب بازنویسی و بازآفرینی) را شامل می‌شود.

این مراسم روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

جایزه‌ کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون پرورش فکری با هدف کمک به ارتقای کیفیت آثار و معرفی کتاب‌های مناسب به مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها و نیز حمایت از پدیدآورندگان این حوزه به دبیری مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید