دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لبنان، با تمجید از طارمی، نشان داد قصد ادامه دعوا را ندارد.

 علت دعوت نشدن طارمی به تیم ملی از زبان اسکوچیچ

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بازی امروز ایران و لبنان بیش از هر چیز، تحت تاثیر دعوت نشدن مهدی طارمی است. بهترین بازیکن تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، پس از واکنش به مصاحبه دراگان اسکوچیچ با نشریه‌ای کروات، به اردوی آخر ایران دعوت نشد. از روزی که طارمی توئیتی در مخالفت با مصاحبه اسکوچیچ منتشر کرد، هیچکدام از دو طرف دیگر حرفی درباره این ماجرا نزدند.

طارمی، برای پورتو بازی می‌کرد و اسکوچیچ، منتظر بازی ایران و لبنان بود. حتی بعد از دعوت نشدن طارمی به تیم ملی هم آن‌ها، واکنشی به این ماجرا نداشتند. اسکوچیچ سکوتش را ادامه داد و طارمی هم بجز پیغامی کوتاه درباره علت جواب ندادن تماس کریم باقری، صحبتی نکرد. در رسانه‌ها، اما خبرها، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح بود. امروز سرانجام، هر دو طرف واکنشی کوتاه به این ماجرا نشان دادند. واکنشی که شاید، اولین قدم برای بسته شدن این پرونده باشد.

دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لبنان، روبروی خبرنگاران قرار گرفت و با سوالی درباره مهدی طارمی روبرو شد. او با تمجید از طارمی، نشان داد قصد ادامه این دعوا را ندارد و احتمالا، به زودی شاهد بازگشت ستاره تیم ملی خواهیم بود: «تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما در عین حال ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن‌ها احترام می‌گذاشتیم.» منظور اسکوچیچ از ارزش‌ها، توئیت طارمی در جواب مصاحبه او و سپس، پاسخگو نبودن به تماس‌های مربیان تیم ملی است. تماس‌هایی که برای رفع کدورت با او گرفته شده بودند.

طارمی هم با انتشار توئیتی، از تیم ملی مقابل لبنان حمایت کرد: «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. انشالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.» طارمی همچنان، اسمی از سرمربی یا حتی کادرفنی نیاورده است. با این حال، او هم سعی کرده قدمی برای حل این مشکل و پایان کدورت‌های ایجاد شده بردارد.

ایران در دو بازی با لبنان و سوریه، مهدی طارمی را در اختیار نخواهد داشت. نکته مهمتر، تبدیل نشدن این ماجرا به یک بحران برای تیم ملی است. ایران در بازی‌های سخت‌تر، به بهترین مهاجمش نیاز دارد و یک‌دست بودن تیم ملی هم نباید آسیبی ببیند. داستان کوتاه و جنجالی دعوت نشدن طارمی، با حرف‌های امروز شاید خیلی زود به پایان برسد. اتفاقی که همه، منتظر آن هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن عابدی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    ,چرا مهدی طارمی دعوت نشده تیم ملی بدون او مزه ای ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید