شهرزاد همتی، خبرنگار روزنامه شرق گزارش کرده که بعد از تماس یکی از خانواده‌ها برای تهیه گزارش به اصفهان رفته و با خانواده سه دختر که به آنها شلیک شده، صحبت کرده است.

واقعیت ماجرای «شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» چه بود؟ / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان ، به انتشار گزارشی در یک از روزنامه‌ها درباره « شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» واکنش نشان داد.

محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در واکنش به این موضوع، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست و با تکذیب صدمه به پنج نفر در این ماجرا گفت  واقعیت موضوع و پرونده به نحوی که منتشر شده، نبوده است.

در گزارشی آمده است که مردی که در اصفهان از پشت به زنان شلیک می‌کرده، بعد از چند روز با وثیقه آزاد شده است.

شهرزاد همتی، خبرنگار روزنامه شرق گزارش کرده که بعد از تماس یکی از خانواده‌ها برای تهیه گزارش به اصفهان رفته و با خانواده سه دختر که به آنها شلیک شده، صحبت کرده است.

به گزارش رکنا، خانواده هر سه نفر می‌گویند در خیابان از پشت با تفنگی که ظاهرا ساچمه‌ای و مخصوص شکار بوده، به این سه زن جوان شلیک شده طوری که مجبور شده‌اند به بیمارستان مراجعه کنند.

شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان

در این گزارش گفته شده که یکی از خانواده‌ها هنگام حضور در بیمارستان متوجه شده که دست‌کم پنج نفر در بیمارستان به این علت بستری شده‌اند.

در شهر اصفهان به دلیل اسیدپاشی ‌های مکرر به روی زنان به دلیل پوشش آنها، بر روی این موضوع حساسیت وجود دارد. عاملان اسیدپاشی بازداشت و محاکمه نشدند که همین موضوع باعث نگرانی مردم این شهر است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید