در دیگر مناطق استان بارش‌ها بصورت پراکنده و نقطه‌های خواهند بود، همچنین طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی، متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود.  

افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در این استان
مدیر کل هواشناسی خوزستان برای روزهای آینده در استان افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی کرد.
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا ، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا اوایل روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، جوی نسبتا پایدار بر روی استان خواهیم داشت و پدیده غالب، غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خواهد بود.
وی افزود: در این مدت روند افزایش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در سطح استان وجود دارد و شمال خلیج فارس تا فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.
سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی ضعیفی از روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از روز دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای متوسط در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد شد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: در دیگر مناطق استان بارش‌ها بصورت پراکنده و نقطه‌های خواهند بود، همچنین طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی، متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود.  
وی افزود: در شگذشبانه روز گذشته امیدیه و کشاورزی اهواز با ۳۴ و ایذه با ۱۰.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۳.۶ و کمینه دمای ۱۹.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید