انواع و اقسام پلی وود امروزه در بازار تولید و عرضه می شوند. با این حال بیشترین محصولاتی که در بازار ایران عرضه می ‌شوند از کشورهای روسیه، چین، اندونزی، مالزی و هند وارد می ‌شوند.

فروش انواع پلی وود روسی، ایرانی و چینی 

توجه داشته باشید تخته سه لایی که امروزه در ایران تولید و عرضه می ‌شود ظاهری مانند پلی وود داشته و بسیاری از افراد در تشخیص آن ها دچار اشتباه می شوند. با این حال باید بدانید که پلی وود تفاوت هایی با تخته سه لایی دارد.

مهمترین و تنها متریال به کار برده در ساخت تخته سه لایی چوب محسوب می ‌شود. با این حال برای تولید پلی وود از ترکیبات مواد مختلفی مانند پلاستیک، الیاف چوب طبیعی، نوع آرد مخصوص و ترموپلاستیک ها استفاده می شود.

با توجه به مواد به کار رفته برای ساخت این چوب از آن به عنوان چوب پلاست نیز نام برده می ‌شود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در داخل کشور ما روی به طراحی و تولید این نوع چوب آورده اند. مجموعه ما در مدرن چوب با بهره ‌مندی از انواع پلی وود و تخته های سه لایی، تخته بنایی و سایر فرآورده ها خدمات گسترده ای به شما ارائه می دهد. برای خرید این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

فروش تخته سه لایی با بهترین قیمت

همانگونه که عنوان کردیم ساختار پلی وود و تخته سه لایی با هم تفاوت هایی دارند. تخته های سه لایی تولید شده توسط ما با کیفیت بالا و تولید شده از مواد اولیه از چوب درختانی مانند سرو، ماهون، بلوط، کاج و افرا استحکام بسیار بالایی دارند.

تخته چند لایی
تخته چند لایی

مجموعه ما در مدرن چوب با فراهم کردن انواع تخته سه لایی با کیفیت بالا سعی در رفع نیاز های شما داشته است. با توجه به کاربردهایی که تخته سه لایی در ساخت وسایل تزیینی، استفاده برای پوشش دیوار و کفپوش، استفاده جهت سقف ساختمان و نما و همچنین برای ساخت جعبه های بسته بندی دارد، شما می توانید با خرید تخته سه لایی از کاربردهای گسترده آن بهره مند شوید.

ویژگی های تخته سه لایی

کیفیت ساخت تخته سه لایی به گونه ای است که در عین بهره ‌مندی از استحکام و دوام بالا دارای وزنی ایده آل جهت جابجایی است. این شرایط موجب شده که امروزه برای ساخت مبلمان و انواع کابینت از این تخته استفاده شود. علاوه بر این چنانچه مشغول به فعالیت در شرایط آب و هوایی مرطوب یا بارانی هستید می توانید از تخته سه لایی استفاده نمایید.

یکی از خواص بی نظیر تخته سه لایی مقاومت ایده ‌آل در برابر خوردگی محسوب می شود. با تمام این تفاسیر شما می ‌توانید تخته سه لایی را با خرید از مجموعه ما و با قیمت مقرون به صرفه در اختیار داشته باشید.

مزایای استفاده از پلی وود

به مانند انواع فرآورده های چوبی استفاده از چوب پلاست دارای مزایا و ویژگی های است که می تواند در شرایط مختلف توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت ها و ویژگی های استفاده از پلی وود می توان به مقاومت و استحکام عالی در برابر گرما و سرمای زیاد اشاره کرد. این شرایط موجب می شود که به هنگام استفاده از این نوع چوب در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر ایرادهای فیزیکی مانند ترک خوردن به خوبی بتواند استحکام خود را حفظ کند.

یکی دیگر از انواع مزایای استفاده از چوب پلاست یا پلی وود مقاومت در برابر اشعه UV خواهد بود. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این ویژگی باید در هنگام تولید آن از مواد ضد UV استفاده شود. شرایطی که ما در مدرن چوب برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی با افزودن مواد مورد نیاز، مقاومت این نوع چوب را در برابر اشعه uv افزایش خواهیم داد.

همانگونه که می دانید استفاده از چوب های طبیعی با توجه به وزن زیادی که دارند می توانند در شرایط مختلفی مشکل ‌ساز شوند. با این حال چوب پلاست با وجود استحکام و مقاومت بالایی که دارد از وزنی کاملاً سبک تر از چوب های طبیعی برخوردار است. در عین حال به واسطه بعد مندی از خاک اره و مواد پلاستیک بازیافتی برای تولید پلی وود، قیمت این نوع فرآورده بسیار پایین تر از چوب های طبیعی بوده که می تواند گزینه ای مناسب تر و مقرون به صرفه برای شما باشند.

مصنوعی بودن چوب پلاس موجب می شود که شما نیاز به نگهداری خاصی از این محصول نداشته باشید. برای شستشوی پلی وود تنها نیاز به استفاده از فشار آب زیاد و کمی مواد شوینده معمولی خواهید داشت.

از ویژگی ‌های دیگر این فرآورده می ‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی حشرات و انواع قارچ ها اشاره کرد.  طراحی چوب پلاست به گونه ای است که می توانید طرح های مختلف و همچنین قالب های گوناگون را متناسب با نیاز خود در آن ارائه دهید. مواد مورد استفاده در ساخت چوب پلاست به گونه ای هستند که قابل بازیافت بوده و می توان پس از فرسودگی مجدداً از آن ها برای تولید مواد دیگر استفاده کرد.

تخته سه لایی
تخته سه لایی

خرید تخته زیرپایی یا تخته بنایی با کیفیت بالا

همانگونه که می دانید بهترین تخته های زیر پایی یا تخته بنایی از جنس چوب های روسی تولید می شوند. ما در مجموعه مدرن چوب با وارد کردن انواع تخته بنایی روسی با کیفیت بالا آن ها را به شما ارائه می دهیم. علاوه بر این مجموعه ما به واسطه روابط تجاری با کشورهای چین و مالزی انواع محصولات مورد نیاز شما را از این کشور وارد و به طور عمده عرضه می کند.

خرید پلی وود و تخته سه لایی

چنانچه قصد خرید و استفاده از پلی وود یا تخته بنایی و تخته سه لایی را دارید می توانید این محصولات را با کیفیت بالا از مجموعه ما در مدرن چوب دریافت نمایید. این نوع محصولات با وزن کم، عمر و دوام بالا و قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار شما قرار داده می شوند. علاوه بر این چنانچه قصد استفاده از فرآورده های چوبی در شرایط آب و هوایی مختلف را دارید می توانید از پلی وود و تخته بنایی استفاده نمایید.

مکانیزم طراحی پلی وود به گونه ‌ای است که با مقاومت بی نظیری که در برابر شرایط مختلف دارد، کاملا ضد ضربه و ضد خش بوده و دوام و کیفیت بالایی در این شرایط از خود نشان می دهند.

وب سایت : https://modernchub.ir/

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید