برند ایکس ویژن جزو برندهای خاص و حرفه‌ای موجود در بازار است که دارای ۱۶ برنامه شست‌وشوی لباس است. این ماشین لباس‌شویی دارای موتور بسیار قدرتمندی است که

آیا می‌توان با کمتر از ده میلیون تومان ماشین لباسشویی خرید؟

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی یکی از چهار وسیله اصلی موجود در هر خانه و آشپزخانه‌ای است. این روزها با توجه به افزایش نرخ دلار و گران شدن پول‌های خارجی وسایل وارداتی مثل ماشین لباس‌شویی بسیار گران شده و به قولی قیمت‌ها سر به فلک زده‌اند. هر شرکت و هر برندی محصول خاص خود را دارد. به طوری که گفته می‌شود در بین شرکت‌های سازنده وسایل برقی خانگی هر برند در تولید یک نوع وسیله خاص بسیار موفق بوده به طوری که دیگر برندها نمی‌توانند با آن رقابت کنند. شرکت ال جی و سامسونگ جزو شرکت‌هایی هستند که تقریبا اکثر وسایل سنگینی که تولید می‌کنند در بازار بدون رقیب هستند، اما این روزها با گران شدن محصولات مربوط به این شرکت به دلیل رشد بی‌سابقه نرخ دلار مردم توان خرید کمتری نسبت به قبل دارند. از این رو به دنبال خرید محصولات با کیفیتی هستند که در عین کیفیت و کارایی خوب دارای قیمت مناسبی هم باشد. در این مقاله قصد داریم به شما برندهایی را معرفی کنیم که در عین ارزان قیمت بودن نسبت به برند سامسونگ و ال جی، دارای درجه کیفیت بسیار مناسبی هستند و در بازار با قیمت زیر ده میلیون توان عرضه می‌شوند. با ما همراه باشید.

ماشین لباس‌شویی‌های ارزان قیمت در بازار ایران چه مارک‌هایی هستند؟

۱. ماشین لباس‌شویی ایکس ویژن با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان: برند ایکس ویژن جزو برندهای خاص و حرفه‌ای موجود در بازار است که دارای ۱۶ برنامه شست‌وشوی لباس است. این ماشین لباس‌شویی دارای موتور بسیار قدرتمندی است که  سرعت چرخش موتور در بالاترین میزان خود به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. برتری این ماشین این است که قابلیت افزودن لباس در زمان شست‌وشو را دارد یعنی می‌توانید طبق دستور العمل اگر در محله اول ظرفیت ۸ کیلوگرمی آن تکمیل نشده باشد، می‌توانید شست‌وشو را نگه دارید و به ماشین لباس اضافه کنید.

۲. ماشین لباس شویی دوو با قیمت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان: این ماشین لباسشویی ۷ کیلوگرمی می‌تواند در هر دقیقه گردش موتور ۲۰۰۰ دوری را تجربه کند و دارای موتور تسمه‌ای است. این مدل مجهز به شست‌وشو با بخار است که فرآیند پاکیزگی را چند برابر می‌کند. از مزیت‌های این ماشین لباسشویی مجهز بودن به قفل کودک است.

۳. ماشین لباس‌شویی جی پلاس با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومن: این ماشین لباس‌شویی در مقایسه با موارد ذکر شده بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. این ماشین لباس‌شویی ۸ کیلوگرمی است که از زیر مجموعه‌های شرکت ال جی به حساب می‌آید. جی پلاس زیر مجموعه گلدایران و گلدایران زیر مجموعه ال جی است. پس این برند هم در بازار قابل اطمینان است و می‌توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

ارزان‌ترین ماشین لباس شویی در ایران چه مارکی است؟

به نقل از بازار تهران ارزان‌ترین ماشین لباس‌شویی موجود در بازار ایران مربوط به برند فریدولین است. قیمت این ماشین لباس‌شویی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار توان است. این ماشین لباس‌شویی ۶ کیلوگرمی است و از نظر قیمتی هم بسیار مقرون به صرفه است. این برند در ایران سابقه تقریبا ۳۵ ساله دارد و قابل اطمینان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید