به طور معمول، ما فقط از خشک‌کن برای خشک کردن سریع لباس‌های خود استفاده می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد این دستگاه می‌تواند بسیار کارایی بیشتر از خشک کردن را اجرا کند!

یک روش عجیب برای خشک کردن لباس‌ها

تکه‌های یخ را در خشک‌کن قرار دهید، نتیجه شگفت‌انگیز است! شما باید این را امتحان کنید!

تکه‌های یخ در خشک‎کن؟ شما واقعا باید این را امتحان کنید، این بسیار راحت است!

اکثر مردم حداقل چند بار در هفته از خشک‌کن خود استفاده می‌کنند. خشک‌کن یکی از وسایلی است که بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم. ولی با این وجود انتظار لباس‌های تازه و نرم را دارید.

به طور معمول، ما فقط از خشک‌کن برای خشک کردن سریع لباس‌های خود استفاده می‌کنیم، اما به نظر می‌رسد این دستگاه می‌تواند بسیار کارایی بیشتر از خشک کردن را اجرا کند! لباس‌های چروک یکی از آزاردهنده‌ترین چیزهای زندگی هستند، به خصوص اگر عجله داشته باش د و قصد پوشیدن لباس‌ها را دارید. اما این همه ماجرا نیست حتی اگر بتوانید لباس مورد علاقه خود را به درستی اتو کنید، نمی توانید از ظاهر شدن چین و چروک‌ها جلوگیری کنید. اما نیازی به عصبی شدن نیست، زیرا ما یک هک نجات دهنده زندگی داریم که لباس‌های شما را در عرض چند دقیقه دوباره صاف می‌کند!

تنها چیزی که نیاز دارید لباس‌های چروک، چهار تکه یخ و خشک‌کن مورد نظر است. خشک‌کن را در گرمترین حالت قرار دهید و چند تکه یخ به همراه لباس‌های چروکیده داخل آن بریزید. بگذارید خشک‌کن به مدت ۱۵ دقیقه کار کند و در همین حین صبحانه خود را میل کنید یا مشغول کار دیگری شوید و بدون استرس اتو زدن لباس‌ها، به کارتان ادامه دهید. بعد از صبحانه وقت آن است که پیراهن خود را از خشک‌کن بیرون بیاورید. بخار حاصل از ذوب شدن تکه‌های یخ باعث می‌شود چین و چروک‌ها به راحتی و به سرعت از بین بروند. بدون هیاهو و بدون سر و صدا!

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید