یکی از روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان، شستشوی منظم آن ها است. البته شستشوی منظم مبل ها در صورتی که با روش اصولی انجام شود می تواند باعث کاهش آسیب به مبل ها شود. مبل شویی کرج با بهترین روش های موجود اقدام به شستشوی مبل ها می کند.

روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان

مبل شویی کرج به شما کمک می کند تا بتوانید طول عمر مبلمان خودتان را افزایش دهید! قیمت خرید مبلمان و یا حتی تعمیر کردن آن ها آنقدر افزایش پیدا کرده است که همه مردم نمی توانند به راحتی از پس این هزینه ها بربیایند. همین موضوع سبب شده است که تمامی مردم به دنبال روش های مختلفی باشند تا بتوانند طول عمر مبلمان خودشان را از آن چیزی که هست افزایش دهند.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به دنبال افزایش طول عمر مبلمان خودتان می باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با روش های مختلفی که می توانند برای افزایش طول عمر مبلمان شما مورد استفاده قرار گیرند، آشنا شوید.

روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان

۱) جای مبل های خود را هر چند وقت یک بار تغییر دهید!

روش های مختلفی برای افزایش طول عمر مبل های شما وجود دارند که بعضی از آن ها از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشند. جا به جا کردن مبل ها با یکدیگر از جمله روش هایی است که می تواند طول عمر مبل های شما را افزایش دهد؛ اما چگونه؟

معمولا بعضی از مبل  ها در خانه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال مبل هایی که جلوی تلویزیون قرار دارند، از جمله مبل هایی هستند که بیشتر مورد علاقه افراد برای نشستن هستند و همین موضوع هم باعث می شود که این مبل ها نسبت به مبل های دیگر زودتر فرو بخوابند و از بین بروند.

به همین خاطر همواره توصیه می شود که جای هر یک از مبل ها را هر ۲ یا ۳ ماه یک بار تغییر دهید تا یک مبل خاص دچار تو رفتگی نشود.

۲) مبل های خود را از نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید! 

این هم یک نکته بسیار مهم برای افزایش طول عمر پارچه مبل ها محسوب می شود. بسیاری از افرادی که مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی کرج می آورند، فکر می کنند که می توانند با شستشوی مبل ها آسیب هایی که بر روی پارچه مبل ها ایجاد شده است را برطرف کنند؛ اما غافل از اینکه این آسیب  ها فقط ناشی از نور آفتابی بوده اند که بر روی پارچه مبل تابیده شده است.

اگر می خواهید که پارچه مبلی شما خیلی زود از بین برود و مجبور شوید که در بازه های زمانی کوتاهی دوباره پارچه رو مبلی خودتان را عوض کنید، حتما مبلتان را نزدیک به جایی بگذارید که نور در آن جا زیاد است؛ اما اگر می خواهید که طول عمل مبل شما افزایش پیدا کند، حتما مبل های خود را از نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید و یا سعی کنید که بر روی مبل های خود یک پارچه بیندازید که نور به آن ها آسیبی  نرساند.

روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان

مهم روش ها برای افزایش طول عمر مبلمان

۳) از گردگیری غافل نشوید.

اگرچه نظافت مبل ها در مبل شویی های حرفه ای از جمله روش هایی است که برای افزایش طول عمر مبلمان بسیار موثر واقع شده است؛ اما به هر حال نباید از گردگیری هم غافل شد. به طور کلی شما زمانی می توانید از شستشوی مبل ها در مبل شویی گوهردشت سود ببرید که مبل های شما از گرد و غبار عاری باشند.

متاسفانه بسیاری از افرادی که مبل های خود را برای شستشو به مبل شویی کرج، مبل شویی گوهردشت و مبل شویی عظیمیه می آورند، انتظار دارند که مبل های آن ها به راحتی مثل روز اول سفید شوند؛ اما غافل از اینکه بسیاری از سیاهی که بر روی مبل ها ایجاد شده اند، فقط ناشی از گرد و غباری بوده اند که در زمان خودشان از روی مبل پاک نشده اند.

بنابراین، قبل از اینکه بخواهید مبل خود را برای شستشو به یکی از مبل شویی های حرفه ای مانند مبل شویی کرج ببرید، اول ببینید که آیا مبل شما از گرد و غباری تمیز است یا خیر؟ سعی کنید حتما هر هفته مبل  های خود را با یک دستمال معمولی گردگیری کنید. اگر مبل های چرمی دارید، حتما چند روزی یک بار مبل های خود را گردگیری کنید!

۴) مبل خود را از حرارت و گرما دور نگه دارید!

فرقی نمی کند که مبل شما از نوع چرمی است یا پارچه ای! حرارت و دود سم اصلی برای مبلمان شما محسوب می شود. اگر در خانه خود از شومینه استفاده می کنید، حتما مبلمان خود را از دود و حرارت شومینه دور نگه دارید. دود شومینه باعث ایجاد رنگ سیاه و زشت بر روی مبلمان شما می شود. مخصوصا اگر مبل های شما رنگ روشنی داشته باشند.

اگر هم از بخاری یا شوفاژ استفاده می کنید، باز هم تا جایی که ممکن است مبلمان خود را از حرارت بخاری یا شوفاژ دور نگه دارید. البته نحوه گرمایش شوفاژ به گونه ای نیست که آسیب زیادی به مبلمان وارد کند؛ اما به هر حال برای احتیاط هم که شده زیاد مبل های خود را به شوفاژ نچسبانید!

روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان

بهترین روش برای افزایش طول عمر مبلمان؛ شستشوی منظم مبل در مبل شویی کرج

۵) شستشوی منظم مبلمان در مبل شویی کرج را فراموش نکنید!

همه نکاتی که برای روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان ذکر کردیم، در جای خود بسیار موثر هستند؛ اما در کنار تمامی این روش ها، روش دیگری هم برای نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان وجود دارد که می تواند طول عمر مبلمان شما را به شدت افزایش دهد. این روش، شستشوی مداوم و در عین منظم مبلمان است. البته شستشوی مبلمان توسط خود شما نه! شستشوی مبلمان توسط مبل شویی های حرفه ای مانند مبل شویی کرج!

شستشوی مبل ها در یک بازه زمانی منظم باعث می شود که بافت پارچه روی مبل ها همواره از گرد و غبار و آلودگی های مختلف دور باشند. از طرفی شستشوی منظم مبلمان باعث می شود که هر کثیفی که در طول مدت زمان زیادی بر روی مبل ها باقی مانده اند پاک بشوند؛ اما اگر این کثیفی ها به موقع از روی مبل پاک نشوند، می توانند بر روی پارچه مبل ماندگار شوند.

بنابراین، اگر تمامی روش های نگهداری و افزایش طول عمر مبلمان را رعایت کرده باشید، فقط کافیست که به این روش هم توجه داشته باشید و هر یک سال یک بار مبل های خود را برای شستشو به یک مبل شویی حرفه ای مانند مبل شویی کرج بسپارید تا مراحل شستشو و گندزدایی مبل های شما با بهترین روش ها انجام شوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید