گزینه دیگری که شما را برای سفر به آلبروبلو مشتاق می­کند، موزه­های جذاب آن است. موزه­های این شهر برخلاف موزه­های مشهور جهان کوچک هستند. اما این وسعت کوچک آن­ها را معروف کرده است.

آلبروبلو، شهری قدیمی با خانه­ های کله قندی

در دل کشور ایتالیا شهری زیبا و عجیب به نام آلبروبلو در منطقه آپولیا پنهان شده است. این شهر آنچنان عجیب و جذاب است که اکثر گردشگران را به سوی خود می­‌کشاند. آلبروبلو برخلاف شهر­های توریستی دیگر در سرتاسر جهان بسیار ساکت و آرام است. سکوت یکی از ویژگی‌هایی است که آن را به شهر توریستی مبدل کرده است. همراه ما باشید تا با جاذبه‌­های این شهر آشنا شوید.

آلبروبلو کجاست؟

آلبروبلو به دلیل معماری عجیب و غریب ساختمان­‌هایش به شهرت رسیده است. حدود ۶ میلیون نفر در آن زندگی می­کنند. مرکز آلبروبلو، باری نام دارد و مردمان آن به کشت گوجه‌­فرنگی و زیتون مشغول هستند.

عجایب آلبروبلو

ترولوها

وقتی به شهر آلبروبلو پا می­‌گذارید، اولین منظره‌­ای که چشم­های شما را خیره می­‌کند، خانه‌­هایی با سقف‌­های مخروطی هستند که ترولو نام دارند. این خانه‌ها کلبه­‌های سنتی هستند که با بهره­‌گیری از سنگ ساخته شده­‌اند. ترولو­ها به عنوان رستوران یا انبار مورد استفاده قرار می­‌گیرند، اما هنوز هم کسانی هستند که در این کلبه­‌های محلی زندگی می‌­کنند.

موزه‌­ها

گزینه دیگری که شما را برای سفر به آلبروبلو مشتاق می‌­کند، موزه‌­های جذاب آن است. موزه­‌های این شهر برخلاف موزه­‌های مشهور جهان کوچک هستند. اما این وسعت کوچک آن­ها را معروف کرده است.

کلیسا دی سن آنتونیو

کلیسا دی سن آنتونیو یکی دیگر از جاذبه­‌های این شهر است که در مرکز شهر ساخته شده است. حضور کلیسا در بین خانه‌­­هایی با ظاهر متفاوت بسیار دیدنی است.

خیابان ریون مونتی

ریون مونتی یکی از خیابان­‌های معروف و شلوغ آلبروبلو است. کافه­‌ها و رستوران­­‌های بسیاری در این خیابان واقع شده‌­اند که وقت گذراندن در آن­­ها و سفارش خوراکی مورد علاقه­‌تان خالی از لطف نیست. مغازه­‌های بسیاری در ریون مونتی وجود دارند که شما می­‌توانید خرید­های خود را انجام داده و سوغاتی‌­های جالبی برای دوستانتان بخرید.

سخن آخر

با شهر زیبای آلبروبلو آشنا شدید. اگر تصمیم سفر به این شهر گرفته­‌اید، این نکته را به خاطر داشته باشید که آلبروبلو فرودگاهی ندارد. نزدیک­ترین فرودگاه به این شهر در باری قرار دارد. شما پس از رسیدن به باری باید با اتوبوس یا قطار خود را به آلبروبلو برسانید. نگران نباشید، این شهر آنچنان جذاب است که ارزش تحمل این سختی­ها را دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید