امروزه رنگ کردن مو نقش مهمی در ظاهر و زیبایی زنان ایفا می­کند. زنان معمولا به دنبال رنگ موهای جدید و ترند روز هستند.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

امروزه رنگ کردن مو نقش مهمی در ظاهر و زیبایی زنان ایفا می­کند. زنان معمولا به دنبال رنگ موهای جدید و ترند روز هستند. برخی رنگ مو را به منظور پوشاندن تار موهای سفید خود استفاده می­کنند. اما برخی دیگر از رنگ موهای خود خسته شده و با رنگ کردن موهایشان تنوعی در ظاهر خود ایجاد می­کنند. رنگ کردن مو فقط به خرید رنگ ختم نمی­شود، شما باید رنگ پوست صورت و رنگ موی مورد نظرتان را در نظر بگیرید. زیرا برخی رنگ­ها مناسب رنگ پوستتان نبوده و سنتان را بیشتر نشان می­دهد. همراه ما باشید تا با رنگ موهایی که شما جوان­تر می­کنند آشنا شوید.

هایلایت بلوند

هایلایت بلوند یکی از رنگ­های زیبایی است که مورد علاقه زنان است. این رنگ هالیوودی بسیار جذاب بوده و سنتان را پایین تر نشان می­دهد. هایلایت بلوند رنگ مناسبی برای افرادی است که رنگ پوستشان متوسط یا تیره است.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند تارهای سفید موهایتان را پوشانیده و مناسب خانم­های 35 سال به بالا است.  این رنگ مو با تناژ عسلی و طلایی مناسب موهای کوتاه است و شما را جوا­ن­تر نشان می­دهد. بلوند طلایی روشن مناسب افراد با پوست صورت روشن است.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

رنک موی شکلاتی جذاب

شکلاتی جزء رنگ­هایی است که طرفداران بسیاری دارد. رنگ موی شکلاتی مناسب زنان با پوست سبزه است و سن آن­ها را کمتر از چیزی است که نشان می­دهد.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

رنگ موی مسی

افرادی که عاشق رنگ­های گرم هستند، رنگ موی مسی مناسب آن­هاست. این رنگ زیبا خطوط پیری بر روی پوست صورتتان را کمرنگ­تر می­کند.رنگ موی مسی مناسب پوست­هایی با ته رنگ گرم بوده و پوست را شاداب نشان می­دهد.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

رنگ موی قرمز کلاسیک

رنگ موهایی گرم و جیغ مانند قرمز کلاسیک جز رنگ­های شادابی هستند که کمتر کسی جرات تجربه آن­ها را دارد. این رنگ زیبا و جذاب مناسب پوست­های متوسط است. شما می­توانید برای یکبار هم که شده با رنگ قرمز کلاسیک شادابی را به مو و پوست خود هدیه کنید.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

رنگ موی سورمه­ای

اگر عاشق رنگ آبی و انواع تناژ آن هستید، می­توانید رنگ موی سورمه­ای را انتخاب کنید. رنگ موی سورمه­ای پوستتان را روشن­تر کرده و شما را جوان­تر می­کند.

با این رنگ موها جوان­تر شوید

سخن آخر

با رنگ­­های جذاب و جوان کننده آشنا شدید. شما می­توانید با توجه به رنگ پوستتان یکی از این رنگ موهای زیبا را انتخاب کنید. اما برای نتیجه بهتر به نظر آرایشگر خود نیز توجه کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید