با پیشرفت روز افزون جهان در دنیای آنلاین، ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که زمان طراحی و یا به‌ روزرسانی سایت فرا رسیده است. اگر در حال حاضر به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید تا بتوانید موارد دلخواه‌تان را پیاده کنید اما در این امر تجربه‌ای ندارید، توصیه می‌کنیم که مطلب امروز ما را تا انتها مطالعه کنید.

برای انتخاب شرکت طراحی وب سایت به چه نکاتی باید توجه کنید؟

امروزه با افزایش کسب و کارهای اینترنتی همه‌ی افراد مقید به استفاده از سایت به جهت افزایش شهرت و درآمد هستند. اما در این میان طراحی و راه‌اندازی یک سایت باید طبق اصول حرفه‌ای پیش برود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های مهم یک شرکت طراحی سایت آشنا کنیم.

انتظاری که از شرکت طراحی وب سایت باید داشت!

همه شرکت‌های طراحی وب سایت برابر نیستند. در واقع اگر مزایای ذکر شده در ادامه را ارائه نمی‌دهند، به مورد بعدی فکر کنید. اجازه دهید به مواردی بپردازیم که بررسی آن‌ها در هنگام انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت ضروری به نظر می‌رسد:

  • از شرکت طراحی سایت شناخت داشته باشید

قبل از شروع برای انتخاب یک شرکت طراحی وب، باید بدانید که قرار است چه مزایایی برای شما داشته باشد. یک توسعه دهنده یا طراح وب سایت باید بتواند یک وب سایت سفارشی و ممتاز با حداقل امکانات را برایتان پیاده‌سازی کند. شما طراح وب را استخدام می‌کنید تا وب سایت شما را طراحی یا به‌روزرسانی کند تا به این ترتیب بتوانید بر انجام دیگر کارهای سایت که در پیشبرد آنها مهارت بهتری دارید، تمرکز کنید.

  • گوش داده به ایده‌های شما

اگر چه وظیفه طراحان وب‌سایت است که ایده‌های مختلفی را برای چگونگی طراحی در اختیار شما قرار دهند، اما توجه داشته باشید که بهترین طراحان وب سایت وقت می‌گذارند تا به ایده‌های شما نیزدر این رابطه گوش دهند. به هر حال، شما کسی هستید که بیشترین اطلاعات را در مورد کسب و کارتان دارید. بنابراین ایده‌هایتان را مطرح کنید تا طراحان وب اقدام به بهینه کردن آن‌ها کنند.

  • ارائه ایده توسط طراحان وب (بررسی مهارت‌ها)

چه ایده داشته باشید چه نداشته باشید، شرکت طراحی سایت که انتخاب می‌کنید باید نظرات شخصی خود را داشته باشد. آن‌ها به عنوان متخصص امر باید ایده‌هایی در مورد چگونگی ایجاد وب سایت داشته باشند که در نهایت بتوانند به توسعه‌ی کسب و کارتان کمک کنند.

  • آشنایی با علم روز طراحی وب سایت

شرکت‌های توسعه دهنده یا طراحی وب سایت باید به جدیدترین علم روز طراحی مسلط باشند تا با در نظر گرفتن تمامی موارد بتوانند از بهترین امکانات و تکنولوژی‌ها در پیاده‌سازی کدهای سایت بکارگیری کنند. توصیه می‌کنیم که برای این موضوع وسواس بیشتری به خرج دهید چرا که الگوریتم‌های گوگل به سایت‌هایی که با کد یا الگوهای گذشته راه‌اندازی می‌شوند، اهمیتی نمی‌دهد.

  • استفاده از طراحی واکنش‌گرا

امروزه مردم، بیشتر وب سایت‌ها را بر روی تلفن‌ها یا رایانه‌های لمسی (تبلت) خود مرور می‌کنند تا روی رایانه‌های رومیزی یا حتی لپ تاپ‌ها. به همین دلیل، ضروری است که وب سایت شما به راحتی در همه دستگاه‌ها اجرا شود. در واقع طراح وب سایتی که انتخاب می‌کنید باید از یک وب سایت واکنش‌گرا استفاده کند که به راحتی با هر چیزی که مشتری از آن به عنوان دستگاه استفاده می‌کند، (به جهت مشاهده وب‌سایت) سازگار باشد.

  • شرکت طراحی وب با رزومه‌ی معتبر

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام انتخاب یک شرکت طراحی سایت در نظر گرفت، رزومه‌ی کاری شرکت است. در واقع قبل از سفارش طراحی سایت ابتدا باید از شرکت مربوطه درخواست رزومه و نمونه کار کنید. از شرکت‌هایی که از ارسال نمونه کار به دلایل مختلف سر باز می‌زنند، دوری کنید چرا که اگر شرکتی مسلط به طراحی سایت باشد و نمونه‌ کارهای برجسته نیز داشته باشد، در همان ابتدا به ارائه آن‌ها خواهد پرداخت.

ضمن این که فقط ارائه نمونه کار برای انتخاب شرکت طراحی وب‌سایت کافی است و باید به بررسی سایت‌های طراحی شده بپردازید. اگر امکان بررسی را ندارید، از افراد متخصص کمک بگیرید. حتی این موضوع در رابطه با خدمات سئو سایت نیز صدق می‌کند.

  • پشتیبانی سایت طراحی وب

خدمات پس از فروش و یا در واقع پشتیبانی یک شرکت طراحی وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولاً در این‌گونه موارد این‌ چنین سایت‌ها مدعی خدمات رایگان حتی برای یکسال پس از تحویل کار هستند. اگر به چنین موردی برخورد کردید، نشانه‌ی خوبی است اما تا وقتی که از پشتیبانی سایت اطمینان حاصل نکردید، به هیچ عنوان پروژه‌ی مدنظرتان را در اختیار شرکت قرار ندهید. برای این منظور می‌توانید از سایت‌هایی که قبلاً با این شرکت کار کرده‌اند پرس و جو کنید.

  • قیمت و هزینه‌ها

برای هر وبمستر هزینه‌های انجام طراحی وب نیز دارای اهمیت است. در این خصوص قبل از انجام هر کاری باید از شرکت طراحی سایت استعلام قیمت انجام شود. این در حالی است که به طور کلی قیمت و هزینه‌ی نهایی طراحی وب سایت با توجه به امکاناتی که وبمستر لحاظ خواهد کرد، تعیین می‌شود. لذا هر چه نیازتان به امکانات سایت بیشتر باشد، به هزینه‌ی انتهایی و دستمزد افزایش می‌یابد. با این حال هستند شرکت‌های طراحی سایتی که در این خصوص با وبمسترها به خوبی همکاری می‌کنند.

شرکت طراحی سایت وب وان

طراحی سایت با استفاده از شرکت طراحی سایت وب وان

در این مقاله سعی شد به ویژگی‌هایی از شرکت‌های طراحی وب بپردازیم که داشتن هر یک به جهت همکاری با آن‌ها دارای اهمیت است. اگر در حال حاضر قصد توسعه یا طراحی وب سایت مدنظرتان را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از متخصصین سایت وب وان استفاده کنید. این شرکت طراحی سایت با دارا بودن افراد باتجربه در زمینه طراحی انواع سایت مخصوصاً در قالب سایت‌ اختصاصی و همچنین با توجه به نمونه کارهای بسیار عالی که می‌توانید آن‌ها را از مدیریت درخواست کنید، به یکی از مراجع و شرکت‌های معتبر طراحی سایت تبدیل شده که توانسته است میزان رضایت قابل قبولی را از طرف وبمسترها کسب کند. از مزیت‌های به کارگیری از شرکت وب وان می‌توان به استفاده از سرورهای اختصاصی، انجام سئو درجه یک، طراحی وب‌ سایت اختصاصی یا با قالب آماده اشاره کرد که همه‌ی این موارد با قیمت‌های بسیار مناسب در نظر گرفته شده‌اند. ضمناً برای هر گونه همکاری با متخصصین وب وان می‌توانید از راه‌های قرار داده شده در انتهای مطلب استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی webone.co مراجعه نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید