شرکت هواوی نسخه جدید رابط کاربری EMUI را با قابلیت‌های جدید و قابل توجه معرفی کرد.

رابط کاربری EMUI ۱۲ هواوی معرفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، رابط کاربری جدید شرکت هواوی با نام EMUI ۱۲ نسبت به نسل پیشین خود یعنی EMUI ۱۱ دارای ظاهری جذاب‌تر است. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای بهره می‌برد و امکانات شخصی سازی زیادی را عرضه می‌کند. شرکت هواوی ادعا می‌کند که قصد داشته است با طراحی رابط کاربری EMUI ۱۲ پیوندی بین دنیای دیجیتال و دنیای واقعی ایجاد کند؛ بنابراین جدیدترین نسخه از رابط کاربری خود را به گونه‌ای نوآورانه، مینیمالیستی و واقع‌گرایانه توسعه داده است.

در رابط کاربری EMUI ۱۲ از ترکیب رنگ‌های مشکی، آبی و سفید استفاده شده است، طراحی جدیدی دارای گوشه‌های گردتر و گرادیانت بیشتری است. همچنین، شرکت هواوی در بخش انیمیشن‌ها از حرکت اجرام آسمانی در هستی الهام گرفته است، کاربران می‌توانند هنگام انتخاب زبان متوجه این موضوع شوند به طوری که هر زبان به شکل یک کره درآمده است و انیمیشن همگام‌سازی نیز از حرکت یک جرم آسمانی به دور دیگری تقلید می‌کند.

افراد در رابط کاربری EMUI ۱۲ نه تنها می‌توانند اندازه فونت مورد نظر خود را انتخاب کنند، بلکه قادر هستند ضخامت آن را نیز تغییر دهند. علاوه بر این، در نسخه جدید رابط کاربری EMUI افراد می‌توانند در هر صفحه‌ای که باشند، تنها با یک حرکت ساده انگشت به پنل کنترل دستگاه دسترسی پیدا کنند. در بخش کنترل پنل، امکان مدیریت پخش موسیقی، دسترسی به دستگاه‌های متصل از طریق بلوتوث، تنظیمات وای فای و میانبرها فراهم می‌شود.

برنامه MeeTime که در گوشی‌های هواوی برای برقراری تماس ویدئویی مورد استفاده قرار می‌گیرد، در رابط کاربری جدید با قابلیت تازه‌ای همراه شده است. با استفاده از رابط کاربری EMUI ۱۲ می‌توان تماس ویدئویی صورت گرفته را به دستگاه دیگر منتقل کرد. در حال حاضر امکان انتقال این تماس‌ها تنها به تلویزیون‌های هواوی Vision امکان‌پذیر است؛ این تلویزیون تنها در تعداد کمی از کشورها موجود است.

شرکت هواوی ادعا می‌کند که رابط کاربری EMUI ۱۲ از سرعت بالایی برخوردار است و در استفاده طولانی مدت نیز زمان پاسخگویی و شروع به کار برنامه‌ها تغییری نخواهد کرد. علاوه بر این، رابط کاربری جدید شرکت هواوی به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از لپ تاپ یا ساعت هوشمند خود و از طریق Multi-Screen Collaboration قفل گوشی خود را باز کنند. تا کنون اطلاعاتی در مورد زمان انتشار رابط کاربری EMUI ۱۲ و دستگاه‌های دریافت کننده آن منتشر نشده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید