شنیده می‌شود جواد زرینچه اصلی‌ترین گزینه سرپرستی استقلال محسوب می‌شود و احتمالا در جلسه با مسئولان باشگاه این موضوع را نهایی خواهد کرد.

احتمال انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست جدید استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه استقلال این روزها در بحث نقل و انتقالات بسیار شلوغ است و بازیکنان زیادی به باشگاه رفت و آمد می‌کنند حضور جواد زرینچه در ساختمان استقلال قابل توجه بود.

زرینچه که سابقه عضویت در هیات مدیره، سرپرستی، سرمربیگری و مربیگری در باشگاه استقلال را دارد و سال ها به عنوان کاپیتان در استقلال حضور داشته چهره ای محبوب و خاص نزد هواداران شناخته می‌شود.

این ستاره سابق که دو سال قبل سرپرستی استقلال را برعهده داشت، امروز به صورت ناگهانی به باشگاه رفت تا توجه خبرنگاران را جلب کند.

زرینچه درباره دلیل حضورش در باشگاه گفت: «آمده ایم به باشگاه مان سر بزنیم؛ اشکالی دارد؟»

با اینکه پیشکسوت استقلالی ها مساله خاصی را درباره حضورش در باشگاه بیان نکرد اما شنیده می‌شود که او اصلی ترین گزینه سرپرستی این تیم محسوب می‌شود و احتمالا در جلسه با مسئولان باشگاه این موضوع را نهایی خواهد کرد.

زرینچه که رابطه خوبی هم با مدیران باشگاه و همچنین فرهاد مجیدی دارد، با حضور دوباره در استقلال می‌تواند به نیمکت استقلال وزن بدهد.

پیش از این نصرالله عبداللهی سرپرستی استقلال را برعهده داشت و حالا باید دید آیا زرینچه در لیگ بیست و یکم روی نیمکت آبی ها خواهد نشست یا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید