مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن بازدید از مرکز واکسیناسیون کارکنان بانک رفاه اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مرحله اول طرح واکسیناسیون تمامی ۱۳ هزار پرسنل بانک رفاه کارگران تا پایان هفته انجام خواهد شد.

واکسیناسیون ۱۳ هزار کارمند بانک رفاه کارگران تا پایان هفته | پیگیری برنامه ایمن‌سازی اعضای خانواده کارکنان شبکه بانکی

«اسماعیل لله گانی» در جریان بازدید از مرکز واکسیناسیون کارکنان بانک رفاه کارگران گفت: با توجه به اینکه کارکنان شبکه بانکی کشور به خصوص افرادی که در تماس مستقیم با ارباب رجوع هستند در معرض تهدیدها و آسیب های ناشی از کرونا قرار دارند، بانک رفاه که فعالیت گسترده‌ای در خدمت رسانی به حوزه سلامت را برعهده دارد وظیفه پیگیری طرح واکسیناسیون سراسری کارکنان شبکه بانکی کشور را نیز برعهده گرفت و با همکاری وزارت بهداشت و بانک مرکزی این طرح همزمان با روز عید سعید غدیر خم آغاز شد.

وی با شاره به اینکه بانک رفاه بیشتر شعب فعال در مراکز درمانی را در اختیار دارد اظهار داشت: همکاران ما در مراکز درمانی که کانون بیماری کرونا هستند مانند بیمارستان مسیح دانشوری وظیفه ارائه خدمات در حوزه بانکی را به مردم برعهده دارند و در حالی که بانک رفاه تمامی امکانات بهداشتی در این شعب را برای پیشگیری از این بیماری پیش بینی کرد بود، اما متاسفانه به دلیل اوج گیری همه‌گیری کرونا بسیاری از همکاران ما درگیر این بیماری شدند.

بازدید رئیس بانک مرکزی ومدیرعامل بانک رفاه از مرکز واکسیناسیون

وی افزود: از زمان شیوع کرونا ۱۸ نفر از پرسنل بانک رفاه کارگران جان خود را از دست دادند و بیش از ۵۰ درصد کارکنان این بانک به کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه بهبود یافتند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: این بانک برای اجرای هرچه بهتر طرح واکسیناسیون با همکاری بیمارستان بانک ملی دو مرکز واکسیناسیون خود را در تهران ایجاد کرده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده مرحله اول طرح واکسیناسیون تمامی ۱۳ هزار پرسنل بانک رفاه در بسیاری از استان ها به پایان رسیده است و در تهران نیز تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص واکسیناسیون خانواده کارکنان شبکه بانکی گفت: در این خصوص نیز پیگیری‌ها با وزارت بهداشت ادامه دارد، اما هنوز تصمیمی برای اجرای واکسیناسیون خانواده کارکنان شبکه بانکی گرفته نشده است و امیدواریم پس از اتمام این طرح در این خصوص تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید