کسی نیست که گوشی به دست داشته باشد وبرند اپل را نشناسد.اپل را می توان یکی از لوکسترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان گوشی موبایل و سایر محصولات که در ادامه به آن می پردازیم  در ایران و جهان دانست.

چقدر محصولات اپل را می شناسید

این برند آمریکایی که در سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ توانسته ۶۷ میلیون گوشی موبایل روانه بازار نماید و به فروش برساند و از رقیب سنتی خود سامسونگ پیشی بگیرد طبق پیش بینی های صورت گرفته این کمپانی قصد دارد در سال ۲۰۲۱ تقریبال ۲۳۴ میلیون دستگاه را روانه بازار نماید و همچنین قرار بر این است در سال ۲۰۲۲ بتوانند ۲۳۷ دستگاه و در سال ۲۰۲۳ همچنین ۲۴۹ میلیون دستگاه تولید و روانه بازار نمایند.از دیگر تصمیماتی که آپل برای تولید گوشی آیفون در نظر گرفته افزایش ۲۰ درصدی محصولات ۵G در سال اخیر می باشد.برای آشنایی بیشتر با این محصولات ما در ادامه بخشی از گوشی های اپل که در حال حاضر می توان از بازار می توان تهیه کرد را معرفی می نماییم.

فروشگاه اینترنتی آترامارت با بیش از یک دهه تجربه فروش ،  یکی از برگترین نمایندگان فروش محصولات اپل می باشد تمامی محصولات این برند را بصورت کاملا اورجینال و با گارانتی معتبر ارائه می دهد.

گوشی آیفون SE ۲۰۲۰

شرکت اپل، در سال ۲۰۲۰، نسل دوم گوشی های خود، یعنی مدل SE ۲۰۲۰ را روانه بازار کرد. این گوشی ترکیبی از طراحی آیفون ۸ با سخت افزار آیفون ۱۱ می باشد. قیمت گوشی آیفون SE ۲۰۲۰، در زمانه عرضه، حدود ۴۰۰ دلار تخمین زده شد. بنابراین با این میانگین قیمتی و سخت افزار قوی آن، خرید گوشی آیفون SE ۲۰۲۰ به شدت توصیه می شود. این گوشی از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD، و پردازنده A۱۳ ، با دوربین تکی ۱۳ مگاپیکسلی، تشکیل شده است. بدنه ی این گوشی ترکیبی از آلومینیوم و شیشه می باشد. رزولوشن این گوشی، از ۷۵۰*۱۳۳۴ با اندازه تصویر ۹*۱۶  بهره می برد. پشتیبانی IOS ۱۳ را به خوبی انجام میدهد و دارای پردازنده  مرکزی ۶ هسته ای می باشد. گوشی آیفون SE ۲۰۲۰ در سه رنگ مشکی، سفید، و قرمز عرضه می شود. حافظه داخلی برای  این گوشی به ترتیب ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

فروشگاه اینترنتی آترامارت

گوشی آیفون ۱۲ مینی 

سال ۲۰۲۰ سال رونمایی از بهترین و به روز ترین مدل های گوشی آیفون توسط شرکت اپل بود که در بازار موبایل غوغایی به پا کرد. یکی از این گوشی های خاص و محبوب آیفون ۱۲ مینی است که تولید آن برای شرکت اپل یک موفقیت و پیروزی بود، به گونه ای که می توان از این گوشی به عنوان بهترین گوشی هوشمند در بازار نام برد. عوامل بسیار زیادی سبب شده که تقاضا  برای  خرید گوشی آیفون ۱۲ مینی روز به روز بالاتر برود که مهم ترین آن می توان به بالا بودن کیفیت ساخت، ابعاد کوچکتر مناسب برای افرادی که دنبال گوشی جمع و جورتر هستند، دارا بودن شیلد سرامیکی و لبه‌های آلومینیومی زاویه‌دار از دیگر ویژگی های این گوشی است.

گوشی آیفون ۱۲

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی خرید یک موبایل با کیفیت یکی از مهم ترین دغدغه های افراد است. خیلی مهم است که موبایلی که میخریم تمامی نیاز های ما را برطرف نماید. برند ها زیادی از گوشی وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. یکی از مشهور ترین و با کیفیت ترین برند ها در این زمینه اپل است. محصولات برند اپل کاملا شناخته شده و با کیفیت هستند. از جدیدترین محصولات اپل گوشی آیفون ۱۲ است. ما در این مقاله قصد داری شما را با ویژگی ها و نکات مهم درباره ی خرید گوشی آیفون ۱۲ آشنا کنیم. بدین منظور با ما همراه باشید.همه ی ما میدانیم که برند اپل یکی از بزرگترین و محبوب ترین برند ها در کل دنیا است. بدون شک همه ی افرادی که علاقه مند به داشتن گوشی های هوشمند با کیفیت هستند به سراغ خرید گوشی های آیفون می روند. شرکت اپل جدید ترین گوشی خود را در اواخر سال ۲۰۲۰ روانه ی بازار کرده است. این گوشی یکی از بهترین و پیشرفته ترین گوشی های موجود در بازار می باشد. ویژگی هایی که این گوشی دارد سبب بالا رفتن قیمت گوشی آیفون ۱۲ شده است.

گوشی آیفون ۱۲ پرو

شرکت اپل با رونمایی از گوشی آیفون ۱۲ پرو که حاوی به روزترین فناوری ها است توجه همگان را به خود جلب کرده است. این گوشی در مقایسه با گوشی های سری قبل تغییرات قابل ملاحظه ای دارد از مهمترین مشخصه این گوشی می توان به وجود شارژر مغناطیسی، طراحی منحصر به فرد، مجهز بودن بدنه این گوشی به شیلد سرامیکی، کیفیت ساخت بالا و ... سبب شده که با توجه به قیمت بالای این گوشی باز هم تقاضا برای خرید گوشی آیفون ۱۲ پرو  بالا باشد.  مقاومت بالای گوشی آیفون ۱۲ پرو در برابر نفوذ گرد و غبار و آب تا مدت زمان  ۳۰ دقیقه و عمق ۶ متری از دیگر ویژگی های این گوشی است که سبب شده فروش بالایی داشته باشد.

فروش اقساطی محصولات اپل

اپل واچ سری ۶

یکی از پر طرفداران ساعت های هوشمند را می توان اپل واچ سری ۶ نامید این ساعت با بندها و رنگ های مختلف امسال روانه بازار شده توانسته بسیار سر و صدا به پا کند.اپل که در سال گذشته توانسته بالای ۳۰۰ میلیون از ساعت های خود را در بازار به فروش برساند.می توان این محصول را یکی دیگر از اصلی ترین کالاهای اپل می باشد. از ساعت های اپل به صورت روزمره و ورزش می توان استفاده کرد و مهمترین شاخصه های این ساعت ها را میتوان قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، شمارش ضربان قلب، گام شمار نامید.

تبلت اپل IPAD PRO ۲۰۲۱

یکی دیگر از محصولات اپل که فروش بسیاری در سال گذشته داشته است تبلت اپل می باشد. تبلت اپل IPAD PRO ۲۰۲۱  جدیدترین سری از تولیدات تبلت این شرکت در دنیا می باشد که با پردازنده ۸ هسته ای و رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی بالای ۱۲۸ گیگابایت وارد بازار شده است.اپل اعلام کرده بالای در سه ماهه آخر ۲۰۲۰ توانسته ۲۶ میلیون از این محصولات را روانه بازار نماید.

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید