در نسخه بتای واتساپ v۲.۲۱.۱۴.۶ قابلیت جدیدی ارائه شده که کاربران می‌توانند تصاویر را با بهترین کیفیت ارسال کنند.

اضافه شدن امکان انتخاب کیفیت تصاویر برای کاربران واتساپ

به گزارش سلام نو، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تک رادار نوشت: پیامرسان محبوب واتساپ هفته گذشته در نسخه بتای خود ویژگی جدید کیفیت آپلود ویدئو را ارائه کرد که به کاربران این امکان آپلود ویدئو در سه کیفیت مختلف را می‌دهد، اکنون این پیامرسان همین قابلیت را برای ارسال تصاویر هم آزمایش می‌کند.

ارسال تصاویر با بهترین کیفیت

همه محتواهای تصویری که کاربران در واتساپ به اشتراک می‌گذارند، در حین ارسال فشرده سازی می‌شوند و کیفیت هایشان نیز تا حدی کاهش پیدا می‌کند، اما وب سایت WABetaInfo اعلام کرد که در نسخه بتای واتساپ v۲.۲۱.۱۴.۶ قابلیت جدیدی ارائه شده که کاربران می‌توانند تصاویر را با بهترین کیفیت ارسال کنند. البته هنوز اینگه منظور واتساپ از بهترین کیفیت به معنای عدم فشرده سازی کامل تصاویر است یا نوع دیگری از فشرده سازی بدون افت کیفیت.

واتساپ ویژگی انتخاب کیفیت تصاویر را به کاربران عرضه کرد

گوگل فوتوز هم گزینه‌هایی مختلف برای ارسال تصاویر در اختیار کاربرانش می‌گذارد، اما در میان این گزینه ها، یکی از آن‌ها کیفیت اصلی است که تصاویر را با کیفیت فایل اصلی و با همون وضوح ارسال می‌کند. در حال حاضر درباره کیفیت ارسال تصاویر در پیامرسان محبوب واتساپ هنوز جزئیات و اطلاعات کاملی منتشر نشده، اما بدون شک این ویژگی برای کاربرانی که از واتساپ برای ارسال تصاویرشان استفاده می‌کنند، مفید است.

واتساپ ویژگی انتخاب کیفیت تصاویر را به کاربران عرضه کرد

در نسخه بتای واتساپ، گزینه‌ای مشابه برای ویدئوها هم هست و کاربران می‌توانند در بخش ذخیره سازی و داده (storage and data) در قسمت تنظیمات واتساپ در سیستم عامل اندروید به آن دسترسی داشته و آن را فعال کنند. هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه این ویژگی در نسخه iOS واتساپ ذکره نشده و البته هنوز هم مشخص نیست که ویژگی انتخاب کیفیت آپلود تصاویر و یودئوها چه زمانی به صورت عمومی در اختیار همه کاربران این پیامرسان محبوب در سراسر دنیا قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید