سرپرست جمعیت هلال احمر علی آبادکتول اعلام کرد که عملیات جستجو برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال این شهرستان ادامه دارد.

مفقود شدن پیرمرد ۸۵ ساله در جنگل «کبودوال» / عملیات جستجو همچنان ادامه دارد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرپرست جمعیت هلال احمر علی آبادکتول از ادامه عملیات جستجو برای یافتن پیرمرد مفقود در جنگل کبودوال این شهرستان خبرداد.

ربیع اله افشانی ظهارکرد: عملیات جستجوی پیرمرد ۸۵ ساله که از روز شنبه (پنجم تیرماه) در جنگل کبودوال علی آبادکتول مفقود شده همچنان ادامه دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر علی آبادکتول افزود: روزانه پنج تیم شامل یک تیم جاده، سه تیم کوهستان و یک تیم آنست متشکل از ۲۷ نجاتگر در عملیات جستجو شرکت می کنند.

وی بیان کرد: این مرد مسن اهل شهرستان شوش به همراه خانواده در حال عزیمت به مشهد بود که برای استراحت در جنگل کبودوال اتراق کرده و بعد از خارج شدن از محل اسکان تاکنون اثری از وی نیست.

افشانی گفت: در این عملیات جستجو علاوه بر خودروها و نیروهای بکارگیری شده، ۳۰ دستگاه موتورسیکلت آفرود و ۱۶ خودروی آفرود داوطلب و ۱۶۵ داوطلب هیات کوهنوردی، منابع طبیعی، شهرداری، نیروهای مردمی حضور داشتند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول هم در این خصوص با اشاره به اعزام تیم هایی مجرب و ویژه به منطقه مورد نظر، گفت: بررسی های تخصصی و میدانی پلیس در این راستا آغاز شد و تا این لحظه ماموران به صورت شبانه روز با کمک معتمدان محل و تیم های امدادی، مشغول گشت زنی هدفمند برای یافتن این مسافر هستند.

سرهنگ الیاس تازیکه با بیان اینکه فرضیه های مختلف در دست بررسی است، ادامه داد: اعضای خانواده مفقودی برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید