تلاش پزشکان برای نجات جان پسر ۱۳ ساله ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند پسر نوجوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است و همین کافی بود تا ماجرای قتل پسر نوجوان به بازپرس ویژه قتل مخابره شود.

قتل هولناک پسر ۱۳ ساله در تجریش / ردپای یک دختر جوان در میان است

به گزاشر سلام نو به نقل از رکنا، قتل در تجریش با ضربات چاقو ۲ پسر ۱۶ ساله رقم خورد. دختر جوانی در صحنه قتل در تجریش حضور داشت که ماموران خیلی زود دختر و یکی از متهمان صحنه قتل در تجریش را دستگیر کردند. در صحنه قتل در تجریش پسر ۱۳ ساله ای به قتل رسید.

روز گذشته درگیری ۳ پسر نوجوان در منطقه تجریش تهران سناریوی یک جنایت را رقم زد و این در حالی بود که دختر ۱۷ ساله شاهد این درگیری مرگبار بود.

ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش وقتی در جریان این درگیری در خیابان وطن پور قرار گرفتند خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند و این در حالی بود که هیچ اثری از دختر ۱۷ ساله و ۲ پسر نوجوان در صحنه نبود.

قتل پسر ۱۳ ساله در تجریش

ماموران در صحنه درگیری پی بردند پسر ۱۳ ساله که از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده و برای درمان به بیمارستان فرمانیه منتقل شده است.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر ۱۳ ساله ادامه داشت تا اینکه ماموران پی بردند پسر نوجوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است و همین کافی بود تا ماجرای قتل پسر نوجوان به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و تحقیقات ابتدایی پی بردند درگیری ۳ پسر تهرانی بخاطر دختر ۱۷ ساله بوده است.

ردپای دختر جوان در قتل در تجریش

همین کافی بود تا ماموران برای دستگیری ۲ پسر و دختر ۱۷ ساله وارد عمل شوند و این در حالی بود که ۳ شاهد ماجرا درکلانتری از جزئیات درگیری مرگبار ۲ پسر ۱۶ ساله با پسر ۱۳ ساله پرده برداشتند و مشخص شد دختر جوان در صحنه درگیری حضور داشته است.

در بررسی ها مشخص شد یکی از متهمان در صحنه درگیری دستانش را دور گردن پسر ۱۳ ساله انداخته و سعی داشته با یک حرکت رزمی او را روی زمین بیندازد که این صحنه مرگبار رقم خورده است.

ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش خیلی زود موفق به شناسایی خانه ۳ متهم پرونده شدند و خیلی زود دختر ۱۷ ساله و یکی از ۲ پسر ۱۶ ساله که در صحنه قتل پسر ۱۳ ساله حضور داشت دستگیر شد اما ماموران وقتی برای دستگیری دیگر متهم پرونده وارد عمل شدند مشخص شد که این نوجوان قبل از حضور ماموران پا به فرار گذاشته است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری دیگر متهم پرونده به دستور بازپرس ویژه قتل در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید