۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 55253560

ژاپنی‌ها به داشتن غذاهای متنوع دریایی شهره هستند. در ادامه درباره پنج غذای جالب ژاپنی توضیحاتی داده‌ایم که در نوع خود قابل توجه است.

۵ غذای جالب ژاپنی

به گزارش سلام نو، ژاپنی ها نه تنها به دلیل غذا هایشان، بلکه به دلیل شیوه هنری خود در تهیه غذا نیز معروف هستند. هنر آشپزی، آن ها را از دیگر ملیت ها با غذا های معروف جدا می کند. محبوبیت غذاهای آن ها با واقعیت های جالبی همراه است که ممکن است شما را غافلگیر کند.  

۱. ماهی زنده روی بشقاب

این یکی از عجیب ترین غذای جهان است. (اودری گویی) اصطلاح ژاپنی برای خوردن غذاهای دریایی زنده است. این نوع غذاها با ماهی زنده سرو می شوند. این بشقاب ها شامل ماهی مرکب، اختاپوس یا هر نوع غذای دریایی دیگر است که هنگام خوردن حرکت می کنند.

۲. شیراکو

شیراکو یکی دیگر از غذاهای عجیب ژاپنی است. شیراکو اسپرم ماهی است که درکنار برنج سرو می شود. که دارای یک بافت مخملی و عطر و طعم جزئی مانند ماهی دریایی است. در نگاه اول ممکن است ناخوشایند به نظر برسد، اما بسیاری از افراد پس از آزمایش، آن را خوش طعم می دانند.

۳. چای ماتچا

ممکن است این غذای اصلی، دسر یا نوشیدنی باشد. عطر و طعم تازه و شیرین و برگ آن نتیجه کار سخت کشاورز است. اگر فکر می کنید که به طور معمول در باغ چای پرورش می یابد، اشتباه می کنید.

ماتچا دارای برگ ای خامه ای است. این گیاهان برای دستیابی به طعم عالی به صورت خردمندانه کشت می شوند. روش رشد آن ها بسیار هوشمندانه است. مقدار مناسب نور خورشید موجب کیفیت عالی آن می شود. کشاورزان این کار را با سایه زدن مزارع به وسیله نی انجام می دهند. هنگامی که آن ها با سایه زنی بالای سر شان رشد می کنند، برگ ها به تدریج گسترش می یابند. این تابش تدریجی منجر به ایجاد برگ های نرم و لطیف با طعم شیرین و رنگ سبز می شود.

برگ ها با استفاده از هوای سرد خشک می شوند تا کیفیت آن ها حفظ شود. در هوای سرد استفاده می شوند زیرا مصرف آن در گرما طعم آن ها را تغییر می دهد.

مراسم چای ژاپنی

برای شهروندان غیر ژاپنی، مراسم چای می تواند به معنای یک استراحت معمولی بعد از ظهر باشد. برعکس، یک مراسم چای ژاپنی یک مناسبت رسمی است و کلیه شرکت کنندگان موظف به انجام وظایف خاصی هستند.

مراسم چای ژاپنی نشانگر صلح، خوشبختی و هارمونی است. هدف آن ایجاد روابط از طریق تعامل اجتماعی است. این یک رویداد آرام است که بر حرکات از پیش تعریف شده تأکید می کند. شرکت کنندگان باید زیبایی شناسی را حفظ کرده و آن را با لطف و زیبایی انجام دهند.

۴. آدامس باتس آپ

این آدامس پرطرفدارترین شکلات ژاپنی است. آن ها ادعا می کنند که این آدامس است. برای گردش خون مفید است، با پیری مبارزه کرده و استرس را از بین می برد.

۵. ایکا

ایکا یکی دیگر از خوراکی های جالب ژاپنی است که ترکیبی از شکلات و ماهی مرکب است.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید