بنابر اعلام رسانه‌های آمریکایی، تیراندازی در یکی از مراکز تفریحی ایالت ویسکانسین منجر به کشته شدن دست کم دو نفر و مجروح شدن پنج نفر دیگر شده است.

دو کشته و ۵ مجروح در پی تیراندازی در ویسکانسین آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یکی از شبکه‌های تلویزیونی ویسکانسین به نقل از منابع آگاه خبر داد که یک فرد مسلح که با تیراندازی در یکی از مراکز تفریحی شهر گرین بِی، یک تن را کشته و  پنج نفر دیگر را مجروح کرده بود، به دست پلیس از پای درآمده است.

با این حال منابع دیگر خبر داده‌اند که فرد مذکور در بازداشت مأموران است.

پلیس از بیان جزئیات حادثه، هویت فرد تیرانداز و انگیزه او خودداری کرده و خبری از وضعیت مجروحان این تیراندازی شبانه منتشر نشده است.

برخی رسانه ها نیز از مجروح شدن هشت نفر در این تیراندازی خبر می دهند.

تیراندازی ویسکانسین جدیدترین حادثه در سلسله وقایع خشونت‌بار مسلحانه هفته‌های اخیر آمریکا به شمار می‌رود.

سوم فروردین نیز تیراندازی مرگباری در یک فروشگاه در شهر بولدر در ایالت کلرادو آمریکا روی داد که ۱۰ نفر از جمله یک افسر پلیس کشته شدند.

هفتم فروردین نیز در جریان تیراندازی در سواحل ایالت ویرجینیا واقع در شرق آمریکا ۲ نفر کشته و هشت تن دیگر نیز مجروح شدند.

دوازدهم فروردین نیز اعلام شد که تیراندازی در یک مکان تجاری در شهرستان اورنج ایالت کالیفرنیا به جان باختن ۴ تن و جراحت دو نفر دیگر منتهی شد.

برای کاهش موج جرائم مسلحانه، مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل دموکرات‌ها قرار دارد، ۲ لایحه در مورد کنترل حمل سلاح را در این کشور تصویب کرده است.

نخستین لایحه نظارت بر سوابق خریداران سلاح را افزایش می‌دهد. بر اساس مصوبه دوم، مسئولان ذی‌ربط موظف خواهند بود که در مدت ۱۰ روز کاری سوابق خریداران سلاح را بررسی کرده و بعد از آن، مجوز فروش را صادر کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید