۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 55244853

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام آخرین وضعیت کرونا در این استان گفت: شمار متوفیان کرونا به یک هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

فوت ۱۷ بیمار کرونایی دیگر در همدان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با فوت ۱۷ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته شمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۹ مورد گزارش شده است.

وی افزود: با احتساب این آمار هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۳۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۵ هزار و ۳۱۴ بیمار افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۱۶ مورد بود که ۲۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۵ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۵۹، بهار ۷۶۶، تویسرکان ۸۷۰، رزن ۶۱۴، درگزین ۲۲۹، فامنین ۲۶۶ و کبودراهنگ ۸۷۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۵۴۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۲۹ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۱۲۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید