فرهنگیان طی کارزاری اینترنتی اعلام کردند که رتبه‌بندی به تنهایی کافی نیست و خواستار همسان‌سازی حقوق خود با کارمندان سایر وزارتخانه‌های دولتی شدند.

معلمان خواستار همسان‌سازی حقوق با سایر کارکنان دولتی شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فرهنگیان طی کارزاری اینترنتی خواستار همسان‌سازی حقوق خود با سایر کارکنان دولت شدند.

جمعی از فرهنگیان با امضای کارزاری اینترنتی خواستار همسان‌سازی حقوق خود با کارمندان سایر وزارتخانه‌های دولتی شدند. متن این کارزار به شرح زیر است:

«همانگونه که در جریان هستید لایحه رتبه‌بندی معلمان برای ارتقاء جایگاه فرهنگیان و افزایش کیفیت عملکرد معلمان و آموزش مطابق سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش طراحی شده است و هدف آن رفع تبعیض به وجود آمده بین فرهنگیان با کارکنان دولت نیست بلکه ارتقای حقوق و مزایای فرهنگیان به سطحی بالاتر است.

متأسفانه با تبعیض‌های اعمال شده در سنوات گذشته از جمله اعمال ناقص افزایش ۵۰ درصدی فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آموزش و پرورش به میزان ۲۰ درصد! فاصله حقوقی بین فرهنگیان و سایر کارمندان دولت افزایش یافته و اکنون قصد دارند این فاصله را با اجرای رتبه‌بندی معلمان اندکی بهبود بخشند.

فرهنگیان ایران اسلامی انتظار دارند ابتدا حقوق و مزایای آنان با سایر کارمندان دولت همسان‌سازی شده و سپس با اجرای رتبه‌بندی از طریق معیارهای پیش‌بینی شده برای آن، معلمانی که عملکرد بهتری دارند حقوق و مزایای بیشتری نسبت به سایر کارمندان دریافت کنند.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید