به گفته یک کارشناس هواشناسی، برای استان‌های ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران بارش‌های پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بارش از فردا بسیاری مناطق کشور را فرا می‌گیرد

به گزارش سلام نو، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده در استان های ایلام ،لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین ،البرز ،تهران بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود ،گفت: در استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برخی مناطق مرکزی قم و ارتفاعات شمال خوزستان ابرناکی همراه با همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز پنجشنبه علاوه بر استان‌های همدان، قزوین، البرز ،تهران، در استان های چهارمحال بختیاری ،کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات خوزستان نیز بارشها آغاز می‌شود.

رفیعی تاکید کرد: روز جمعه در استان‌های ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، جنوب کردستان، همدان، زنجان، تهران، قزوین، البرز و غرب سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

او تصریح کرد: در  روز شنبه بارش در شمال غرب دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و شمال استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه خواهد داشت‌.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود و روز یکشنبه هم در خراسان شمالی و دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

رفیعی بیان کرد: در روزهای جمعه و شنبه در استان‌های واقع در شمال و غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب شرق، شمال شرق و دامنه های البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان و وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی  پیش بینی می شود.
رفیعی اظهار کرد: از اواخر روز جمعه تا اواسط هفته آینده به سبب وزش بادهای شدید خلیج فارس نیز مواج است.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری در برخی ساعات ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید است و بیشترین دمای تهران ۲۱ و کمترین آن درجه ۱۳ درجه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید