آندره کوری، ایجنت سابق نیمار از جمله کسانی که فکر می‌کند خوان لاپورتا می‌تواند به عنوان رئیس جدید بارسا راه بازگشت نیمار به این تیم را هموار کند.

لاپورتا نیمار را به بارسا باز می‌گرداند؟

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، از آندره کوری همواره به عنوان مردی یاد می شود که استعداد نیمار را کشف کرد و سپس مدیریت برنامه های او را بر عهده گرفت و ایجنت ستاره برزیلی شد. کوری به تازگی در مصاحبه با نشریه آرژانتینی ال لیتورال گفته است که باور دارد احتمال بسیار بالایی وجوددارد که نیمار و لیونل مسی بار دیگر با هم هم‎‌بازی شوند، اما او امیدوار است که این اتفاق در پارک دو پرنس رخ ندهد.

کوری گفت: "دوست دارم که ببینم نیمار دوباره با لیونل مسی هم‌بازی شده است، اما بیشتر ترجیح می دهم که این اتفاق در بارسلونا رخ دهد... شک دارم که این موضوع در باشگاه دیگری بتواند عملی شود."

نیمار پیشتر پیش کوری اعتراف کرده بود که با ترک بارسلونا مرتکب اشتباه شده است.

لاپورتا نیمار را به بارسا باز می‌گرداند؟

کوری افزود: "آنها باید در بارسلونا دوباره به هم برسند، جایی که اصلا در وهله اول نباید از هم جدا می شدند. من خیلی خوشحال خواهم شد که برگردم و آنها را دوباره به هم برسانم."

کوری همچنین فاش کرده است که دو سال پیش نیز از او خواسته شد تا بازگشت نیمار به بارسلونا را مهندسی کند، اتفاقی که با وجود اینکه بسیار نزدیک بود به واقعیت بپیوندد، در نهایت رخ نداد.

کوری در این باره گفت: "دو سال پیش بود که بارسلونا از من خواست تا کمک کنم و بازگشت نیمار به بارسا را مهندسی کنم و ما خیلی به رسیدن به این مقصود نزدیک شده بودیم. ما خیلی نزدیک به نهایی کردن انتقال نیمار از پاریس و بازگرداندن او به بارسلونا بودیم. فکر می کنم که لاپورتا رییس بسیار خوبی برای بارسلونا است و او می تواند مسی و نیمار را دوباره به هم برساند."

لاپورتا نیمار را به بارسا باز می‌گرداند؟

در ماه های اخیر صحبت های بسیاری در مورد رفتن مسی از بارسلونا در تابستان پیش رو مطرح بوده است اما ایجنت آرژانتینی مطمئن است که کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بارسا می ماند.

کوری گفت: "فکر نمی کنم که لئو بارسلونا را ترک کند... تاریخ او در اروپا با پیراهن بارسلونا آغاز شده و باید با همین پیراهن نیز به پایان برسد. من در این مورد بسیار مطمئنم چرا که این داستان بسیار زیبایی درباره فوتبالیستی است که در سراسر جهان مورد احترام است و در گوشه گوشه جهان با عشق بسیار نمایانگر تصویر آرژانتین است."

کوری در پاسخ به این سوال که پس از شکست های گذشته، آیا بارسلونا موفق خواهد شد که نیمار را به نوکمپ بازگرداند، گفت: "درهای بارسلونا به روی نیمار باز است. آنها می دانند که نیمار در ترک آنها و پیوستن به PSG مرتکب اشتباه شد و حتی خود نیمار هم در ملا عام به این اشتباه اعتراف کرد."

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید