روزنامه برزیلی کوریا گفت که ۹۲ مورد خیانت بین این دو نفر اتفاق افتاده است.

جدایی فوتبالست مشهور پس از ۹۲ بار خیانت از همسرش + عکس

به گزارش سلام نو؛ نیمار جونیور بازیکن مشهور فوتبال با نام کامل نیمار داسیلوا سانتوس جونیور که برگرفته از نام پدرش نیمار داسیلوا سنیور است، نیمار در شهر موگی داس کروزس در ایالت سائوپائولو برزیل به دنیا آمد. نیمار تنها دارای یک خواهر به نام رافائل سانتوس می باشد.نیمار از دوران کودکی عاشق فوتبال بود. نیمار پدر او هم فوتبال حرفه ای بازی می کرد و عامل الهام بخش و مشوق نیمار بود. نیمار هم تکنیک و هم سرعت بالایی برای شوت زدن و دریبل کردن داشت که باعث شده بود کسی نتواند حریفش شود و همین باعث شد که خیلی سریع وارد تیم های حرفه ای و بزرگ شود.

نیمار

درخشش نیمار در تیم ملی برزیل

نیمار ۶ سال برای جوانان تیم سانتوس پیوست و در ۱۷ سالگی، سال ۲۰۰۹ به تیم بزرگسالان سانتوس و تیم ملی زیر ۱۷ ساله برزیل پیوست. درخشش او در سانتس و تیم های ملی جوانان برزیل سبب شد که از نیمار برای حضور در تیم بارسلونا دعوت شود.

نیمار

پیوستن نیمار به بارسلونا

نیمار در سال ۲۰۱۳ برای ۵ فصل به بارسلونا پیوست. در زمان پیوستن نیمار به بارسلونا ساندرو راسل، رئیس پیشین باشگاه مبلغ انتقال او را ۵۷ میلیون یورو اعلام نمود اما گفته می شود که مبلغ انتقال او ۱۰۰ میلیون یورو بود، به همین خاطر باشگاه بارسلونا با جریمهٔ سنگینی روبرو شد و ساندرو راسل به ۷ سال زندان محکوم شد.

نیمار

نیمار گرانترین بازیکن

نیمار در سال ۲۰۱۷ با پیوستن به باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن با ۲۲۲ میلیون یورو گرانترین بازیکن باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن شد.

نیمار ثروتمندترین بازیکن

نیمار در سال ۲۰۱۲ به عنوان ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد. همچنین نام این بازیکن در سال ۲۰۱۱ در مجله فرانس فوتبال به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد جهان منتشر شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید