رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان را اعلام کرد.

آخرین وضعیت کرونا در خوزستان تا ۲۹ اسفند ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، شکرالله سلمان زاده امروز جمعه ۲۹ اسفند ماه ۹۹ در خصوص آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۳۴۲ نمونه گرفته شده تست ۱۶۶ نفر مثبت اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد ۶۳ بیمار مربوط به آبادان، ۶۰ بیمار از خرمشهر و ۴۳ بیمار از شادگان گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه از ۱۶۶ مورد جدید ۱۴۵ بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، افزود: ۴۷ بیمار از آبادان، ۶۰ بیمار از خرمشهر و ۳۸ بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و ۱۶ بیمار از آبادان و پنج بیمار از شادگان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی کرونایی از خرمشهر داشتیم، بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۲ نفر بستری و ۵۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر ۲۳۰ نفر است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز چهارشنبه، بیست و هفتم اسفند ماه ۹۹ می شود، حاکی از شناسایی ۱۶۷ مورد جدید در ۲۴ ساعت قبل از آن و ۲۵۱ موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید