سعید وزیر بهداشت، از رونمایی واکسن کرونای وزارت دفاع به نام «سپند» در روز سه‌شنبه خبر داد.

خبر خوش وزیر بهداشت درباره ساخت واکسن کرونا/ فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: قرار است واکسن کرونا «سپند» در وزارت دفاع رونمایی شود و آنجا صحبت‌هایی می‌کنم که ملت شریف ایران بدانند فرزندان این سرزمین در حال رقم زدن چه افتخاراتی در این کشور هستند.

وی افزود: روز سه‌شنبه صبح مراسم رونمایی از چندمین واکسن ملی برگزار می‌شود و ان‌شاءالله فاز تزریق انسانی آن به عنوان افتخار دیگری برای جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود. آنجا عرض خواهم کرد که در ماه‌های آینده قرار است چه افتخاراتی را در تولید واکسن کووید۱۹ کسب کنیم.
 

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    جناب آقای حسن روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران جناب اقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه جناب آقای شریعتمداری وزیر محترم رفاه وتعاون جناب آقای افتخاری رییس سازمان صندوق بازنشستگی کشوری جناب آقای نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی سلام علیکم همسان سازی حکم حقوقی بازنشستگان غیر پزشک وغیر مدیران وزارت بهداشت طبق قانون انجام نشده است وپس از ۳۰ سال خدمت در شرایط سخت بازنشستگی وشرایط سخت کنونی قرار داریم و. این بی مهری وبی توجهی تان باعث شده که ما در شرایط سخت و دشوار وتنگدستی قرار بگیریم.در حالی که شما از آن مستثنی هستید. اگر طبق قانون احکام ما بازنشستگان وغیر پزشک وغیر مدیران کل را که قول دادید تا پایان سال انجام می دهید انجام دادید از خداوند منان برای شما توفیق وسلامتی خواهانیم. وهر گونه قصور و کوتاهی حق الناس را در این دنیا و آن دنیا نمی گذریم ونمی بخشیم. ممنونیم اگر پیگیری شود. متشکریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید