۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 55232486

سهیل سلطانی رئیس مرکزیت مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین، از فوت ۳ نفر در استان قزوین به دنبال مسمومیت با گاز co در یک روستا خبر داد.

کشف جسد ۳ مرد در یک روستای قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سهیل سلطانی در این باره اظهار کرد: ساعت ۲۱ و سی دقیقه شب گذشته ۳ مرد در روستای کورانه به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن فوت کردند.

وی افزود: در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ قزوین مبنی بر مسمومیت با گاز co در روستای کورانه ، تعداد دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه عوارضی ۲ و کوثر به محل حادثه اعزام شد و  پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس، تعداد سه نفر از افراد حاضر در محل که هر سه نیز آقا بودند دچار مسمومیت با گاز co شده بودند را مورد معاینه قرار دادند.

سلطانی بیان کرد: متاسفانه پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه با سه نفر آقا که  علائم حیاتی نداشتند روبرو شدند که سریعا اقدامات درمانی در جهت احیاء مددجویان را آغاز کردند که متاسفانه نتیجه ای در پی نداشت. 

کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.

مونواکسیدکربن، گازی بی بو و بی رنگ است، که در صورت ابتلا به سردرد، سرگیجه و حالت تهوع باید فوراً در هوای آزاد قرار گرفت و با شماره ۱۱۵ تماس گرفته شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید