دختری در تیک توک با نام استعاری سایکالوژ ویدیویی را منتشر نموده است که در آن اسرار خواب زود هنگام را افشا می کند، ویدیو منتشر شده در مورد فرار از بی خوابی، در جریان دو روز شهرت یافت و بیش از نیم میلیون نفر آنرا تماشا کرده و به کار برده اند.

درمان سریع بی خوابی با روش ساده

به گزارش سلام نو به نقل از اسپوتنیک، فرد مشهوری در تیک توک با انتشار ویدئویی راه خوابیدن در ۵ دقیقه را معرفی کرد. وی در این خصوص گفت: "از حساب و شمردن اشیا در مغز خود آغاز کنید، اما باید مطمئن شوید که اشیا شمرده شده با هم ارتباط ندارند"

وی تاکید کرد، هر قدر که اشیا حساب شده در مغز تان تصادفی باشد، بهتر است. وی افزود که این امر می تواند به وی کمک کرد که از بیخوابی رهایی یابد.

به گفته مؤلف ویدیو، او این شیوه خواب را از معلم روانشناسی خود آموخته است. ویدیو منتشر شده این دختر در مورد فرار از بی خوابی، در جریان دو روز شهرت یافت و بیش از نیم میلیون نفر آنرا تماشا کرده و به کار برده اند.

در واقع شما با شمردن اشیا به صورت رندوم و یادواری نام انها به خواب می روید.

پیش از این در خبرها آمده بود که دانشمندان غذاهایی مانند شکر، نان سفید و برنج، قند خون را افزایش می دهد که این یکی از دلایل بی خوابی می دانند. به عقیده متخصصان، وقتی قند خون شما به سرعت بالا می رود، بدن شما با آزاد کردن انسولین واکنش نشان می دهد و در نتیجه ، کاهش قند خون می تواند منجر به ترشح هورمون هایی مانند آدرنالین و کورتیزول شود که می تواند در خواب انسان اختلال ایجاد کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید