«لیبوف مورخیدووا» پیرزن هشتاد ساله که پس از مرگ همسرش در دمای منفی ۴۰ درجه سیبری به تنهایی زندگی می‌کند، وی با اسکی سواری روی برف مهارت و آمادگی بالای جسمانی خود را به نمایش گذاشت.

اسکی سواری پیرزن هشتاد ساله‌/ فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسکی روی برف یکی از ورزش‌هایی است که به آمادگی جسمانی بالایی نیاز دارد تا فرد بتواند تعادل خود را در حین حرکت حفظ کند.

پیرزنی ۸۰ ساله به نام «لیبوف مورخیدووا» نشان داد که گاهی اوقات پیری مانعی برای انجام ورزش‌های سخت و پرخطر ایجاد نمی‌کند، زیرا او عاشق این ورزش است و تاکنون ساعت‌ها در برف‌های سیبری و روستایی که دل کوه‌های پوشیده شده از برف است، اسکی سواری کرده است.

ایستگاه رادیویی دویچه وله با انتشار کلیپی از این زن، گفت: چه در قصرها زندگی کنیم و چه در هرجای دیگر، مرگ برای هر انسانی عاقبت اجتناب ناپذیری است.

این خانم اسکی سواری را دوست دارد و هرگونه دعوت از نزدیکان خود را برای متوقف کردن این کار رد می‌کند. گفته شده که این پیرزن در کنار دریاچه بزرگ بایکال در جنوب سیبری در روسیه زندگی می‌کند، او از زمان مرگ شوهرش تنها زندگی می‌کند و وقت خود را برای مراقبت از چند سگ، گاو و پرنده اختصاص می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید