مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد بازی مقابل استقلال گفت: آنچه بازیکنانم در بازی انجام دادند خیلی امیدوار هستم. اثرات کار دو هفته‌ای را به وضوح در زمین مسابقه دیدیم.

تنها روی خلاقیت بازیکن حریف و شوتزنی نتیجه را از دست دادیم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مجید جلالی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر نساجی مازندران مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: فکر می‌کنم تحول خوبی که در بازی با استقلال داشتیم در ترکیب نساجی بود. پنج بازیکن برای اولین بار در ترکیب حضور داشتند. دفاع چپ ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کرد. این موضوع نکته مثبتی برای نساجی است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: آنچه من را ناراحت و غمگین می‌کند این است که بازیکنان تلاش کردند و حقشان بود حداقل امتیاز بگیرند. ولی متاسفانه با یک شوت از جانب استقلالی‌ها هیچ اندوخته‌ای نداریم.

وی تاکید کرد: به هواداران هم می‌خواهم بگویم آنچه در این بازی دیدید تنها یک نقظه شروع است و امیدوار کننده است. تیم را ترمیم خواهیم کرد و بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم.

جلالی درباره استفاده از جوانان در ترکیب نساجی گفت: خواستم از ظرفیت‌های پایه نساجی استفاده کنم. در همین بازی با استقلال تهران از سه بازیکن رده پایه استفاده کردم. من به این موضوع خیلی خوشبین و امیدوار به نتیجه گیری هستم. آنچه بازیکنانم در بازی انجام دادند خیلی امیدوار هستم. اثرات کار دو هفته‌ای را به وضوح در زمین مسابقه دیدیم. ما تنها روی خلاقیت بازیکن حریف و شوتزنی نتیجه را از دست دادیم. حتی دو موقعیت گل هم داشتیم که به آن برسیم. به هواداران می گویم به طور حتم آینده مال ماست.

سرمربی نساجی مازندران در پایان، عملکرد موعود بنیادی‌فر داور بازی و کمک‌هایش را بدون نقص توصیف کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید