حسینعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، از تغییر معلم خاطی به دلیل تنبیه بدنی دانش‌آموز روستایی خبر داد.

تنبیه بدنی دانش آموز روستایی اهل قزوین توسط معلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ​مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت :ما معلم مدرسه را به دلیل تنبیه بدنی دانش اموز که در یکی از روستاهای طارم است تغییر می دهیم و وی را به هیئت بدوی تخلفات آموزش و پرورش معرفی کردیم.

حسینعلی اصغری بیان کرد : در یکی از روستاهای منطقه طارم یک معلم با دانش آموزی به دلیل به بی توجهی به مباحث درسی برخورد بدنی می‌کند که این جای تاسف دارد.

وی افزود: من با پدر دانش آموز صحبت و به خاطر این موضوع عذر خواهی کردم و رئیس آموزش پرورش منطقه و معلم هم برای دل جویی از والدین و دانش آموز به منزل خانواده وی رفتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: معلمی که در آموزش پرورش کار می‌کند باید بداند که به هیچ عنوان تنبیه بدنی در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد.

وی افزود : هیچ کدام از معلمان مجاز به کوچکترین تنبیه نیستند و حتماً وظیفه خودم می‌دانم که در محضر خانواده این دانش آموز باشم و از وی دلجویی کنم.

اصغری در پایان اظهار کرد : معلمی کار حرفه‌ای است و این معلم آموزش‌های لازم را نگذرانده و از طریق دیگری جذب آموزش و پرورش شده است و این برخوردها نتیجه ناتوانی و عدم آشنایی معلم با اصول تعلیم و تربیت است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید